Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego Państwa konsultant w Dyskusji napisał kupującemu, żeby odesłał samodzielnie do Sprzedającego towar niezgodny z umową?
Czy coś się zmieniło w przepisach?
Przecież to Sprzedający powinien odebrać towar niezgodny z umową samodzielnie, na własny koszt.
Kupujący napisał wyraźnie, że nie zamierza wykorzystywać do tego swojego darmowego zwrotu w ramach Allegro Smart.
@jabollus Podaj proszę numer zamówienia. Sprawdzę to.
6253ac50-6cd5-11f0-bcf7-21b80d1f7949
@jabollus Sprzedający może poprosić Cię o odesłanie produktu. W przypadku kiedy reklamacja zostanie uznana, powinien zwrócić Ci pieniądze za przesyłkę.
To w Twoim interesie również leży to, aby odesłać produkt do sprzedającego na reklamację. Jeśli sprzedający go nie otrzyma, może odrzucić reklamację.
Sprzedawca ponosi koszty związane z uznaniem reklamacji, ale może poprosić Ciebie o wysyłkę.
Na stronie Allegro jest napisane, że to Sprzedający przesyła kupującemu etykietę zwrotną lub samodzielnie odbiera towar objęty reklamacją:
@jabollus a sprzedający jest firmą?
Tak, Sp. z o.o.
@jabollus Czy sprzedający to konkurencja? Czy może liczysz że sprzedającemy nie będzie się chciało odebrać i przedmiot ci zostanie plus dojdzie rekompensata Protect ?.
Dlaczego tak uważasz?