anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Poprosiłem o Pomoc Allegro... i żałuję

jabollus
#12 Orędownik

Dlaczego Państwa konsultant w Dyskusji napisał kupującemu, żeby odesłał samodzielnie do Sprzedającego towar niezgodny z umową?

Czy coś się zmieniło w przepisach?

Przecież to Sprzedający powinien odebrać towar niezgodny z umową samodzielnie, na własny koszt.

Kupujący napisał wyraźnie, że nie zamierza wykorzystywać do tego swojego darmowego zwrotu w ramach Allegro Smart.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@jabollus Podaj proszę numer zamówienia. Sprawdzę to. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

jabollus
#12 Orędownik

6253ac50-6cd5-11f0-bcf7-21b80d1f7949

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@jabollus Sprzedający może poprosić Cię o odesłanie produktu. W przypadku kiedy reklamacja zostanie uznana, powinien zwrócić Ci pieniądze za przesyłkę. 

To w Twoim interesie również leży to, aby odesłać produkt do sprzedającego na reklamację. Jeśli sprzedający go nie otrzyma, może odrzucić reklamację. 

Sprzedawca ponosi koszty związane z uznaniem reklamacji, ale może poprosić Ciebie o wysyłkę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

jabollus
#12 Orędownik

Na stronie Allegro jest napisane, że to Sprzedający przesyła kupującemu etykietę zwrotną lub samodzielnie odbiera towar objęty reklamacją:allegro pomoc.JPG

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@jabollus a sprzedający jest firmą?

oznacz moderatorów

jabollus
#12 Orędownik

Tak, Sp. z o.o.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@jabollus  Czy sprzedający to konkurencja?   Czy może liczysz że sprzedającemy nie będzie się chciało odebrać i przedmiot ci zostanie plus dojdzie rekompensata Protect ?.

oznacz moderatorów

jabollus
#12 Orędownik

Dlaczego tak uważasz?

oznacz moderatorów