anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Popsuł mi sie zamówiony 8.03.2022 sprzęt . Jak go reklamować ?

basia7011
#8 Zapaleniec#

Proszę o podpowiedż

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Agent051
#16 Inspirator#

@basia7011 w zakładce „Reklamacje” na pewno jest instrukcja postępowania w przypadku reklamacji, a jeśli jej nie ma to napisz do sprzedawcy i on ci wszystko powie.

oznacz moderatorów

Barzy_TPI
#12 Orędownik#

@Agent051 Właśnie tak to powinno działać, że wchodzi się w aukcję, na której kupiło się przedmiot (w "moje zakupy"), tzn. w jej zachowaną, archiwalną wersję, tą z momentu zakupu i tam powinno być wszystko widoczne - wszak geniusz tkwi w prostocie. Tak było do tej pory, ale niestety od jakiegoś czasu wygodę kupujących allegro traktuje jak największego wroga. Poruszałem ten problem w tych wątkach:

Jak zobaczyć aukcję, której dotyczy dana ocena?? 

Jak zobaczyć oryginalną aukcję, na której kupiło się przedmiot??? 

oznacz moderatorów

Agent051
#16 Inspirator#

@Barzy_TPI no tak, już brakuje im pomysłów na zmiany dla sprzedających, to teraz będą zatruwać życie kupującym 😁

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Składaj reklamację i to najlepiej z tytułu rękojmi, za towar odpowiada sprzedajacy. Reklamację możesz złożyć w każdy możliwy sposób mailem, na papierze itd, nie wiesz jak to zrobić możesz napisać tu i poprosić o pomoc: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... ale jak sprzedający nie zareaguje. Na początek napisz tu, najprościej: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/centrum-wiadomosci-allegro-LvY8REV7o...

oznacz moderatorów