Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jak w tytule.
Problem podobny do tego z tematu: LINK
Z tym, że tutaj problem jest o wiele, wiele poważniejszy, ponieważ dotyczy moich zakupów, a nie chęci sprawdzenia sprzedawcy, od którego chce się coś kupić.
Wszedłem w "Moje zakupy" i chciałem obejrzeć oryginalną aukcję (teraz zapewne w archiwum allegro), na której kupiłem pewien przedmiot, gdyż bardzo potrzebuję wglądu do tej aukcji. Nr zamówienia - 8abd1190-2111-11ec-80c5-dd4f1c6ce9a6
Gdy klikam w link w szczegółach zamówienia, to jestem przenoszony do 💩💩💩 "widoku produktowego", zamiast do oryginalnej aukcji w archiwum. Nawet samodzielne przerobienie adresu z linku nie pomaga (nawet to zepsuliście). To samo dotyczy innych aukcji.
To jest jawna kpina, żeby zatajać przed kupującymi ich własne zakupy z niedalekiej przeszłości - zakup, który potrzebuję sprawdzić, został dokonany zaledwie 1 rok temu.
Potrzebna jest tu pilna interwencja, gdyż to już naprawdę przesada.
@Barzy_TPI Kiedy dokładnie dokonałeś tego zakupu?
@_HolaOla_ Podałem przecież nr zamówienia... :facepalm:
Jest to zakup z 29 wrz 2021, godz. 12:42.
@Barzy_TPI Skonsultuję to z zespołem odpowiedzialnym za ten obszar i wrócę do Ciebie z informacjami, ale najwcześniej dopiero po weekendzie.
Problem nadal występuje, a jest to problem bardzo poważny, gdyż bezpośrednio dotyczy osobistych zakupów.
Zadałam właśnie podobne pytanie, ponieważ myślałam, że może mi się coś przestawiło. Widzę, że jednak allegro psuje, zamiast ulepszać. Uważam, że każdy powinien mieć wgląd do oryginalnej oferty swojego zakupu. Obecnie widać tylko tytuł oraz malutkie zdjęcie plus szczegóły zakupu np. nr zam. czy adres do faktury. Ja kupuję sporo ubrań i akurat może dla niektórych to śmieszne, ale mi bardzo przydawało się cofać do moich poprzednich zamówień i spr./porównywać parametry (cm) ubrań czy kupić kolejną parę butów i spr. wcześniej zakupiony rozmiar (w tytule nie zawsze jest podane). Ogromny błąd ze strony allegro, że usunęli taką opcję.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Problem niestety nadal występuje, a powtarzam - jest to problem bardzo poważny, gdyż bezpośrednio dotyczy osobistych zakupów kupujących.