Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem trzy razy słuchawki (przez pomyłkę). Zawsze popełniałem jakiś błąd (ustawiało mi albo płatność domyślną albo miejce docelowe). Za każdym razem anulowałem płatność. Za trzecim razem się udało i czekam na jedną parę.
Niestety z konta ściągnięto mi środki 2 razy. Rozumiem że otrzymam zwrot środków w tym tygodniu. Czy mogę się u Państwa upewnić że wszystko gra tam w systemie?
P.S. wybrałem tablice EKO GADAKA bo nie mogłem nic innego dopasować. Przepraszam.
@misiomal15 Cześć. 🙂 Dwa razy zleciłeś płatność (raz do docelowego, prawidłowego zamówienia i raz dla anulowanego zamówienia). Sprzedający zwróci środki za jedną parę niewysłanych słuchawek w ciągu 2 dni roboczych. 🙂