anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Potrójna płatność

misiomal15
#1 Nowicjusz#

Kupiłem trzy razy słuchawki (przez pomyłkę). Zawsze popełniałem jakiś błąd (ustawiało mi albo płatność domyślną albo miejce docelowe). Za każdym razem anulowałem płatność. Za trzecim razem się udało i czekam na jedną parę.  

Niestety z konta ściągnięto mi środki 2 razy. Rozumiem że otrzymam zwrot środków w tym tygodniu. Czy mogę się u Państwa upewnić że wszystko gra tam w systemie?

 

P.S. wybrałem tablice EKO GADAKA bo nie mogłem nic innego dopasować. Przepraszam.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@misiomal15 Cześć. 🙂 Dwa razy zleciłeś płatność (raz do docelowego, prawidłowego zamówienia i raz dla anulowanego zamówienia). Sprzedający zwróci środki za jedną parę niewysłanych słuchawek w ciągu 2 dni roboczych. 🙂 

oznacz moderatorów