Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, bardzo proszę o pomocy. Nie mogę wejść na stronę Allegro normalnie, tylko przez maila od Państwa. Kiedy wchodzę żeby zalogować się, cały czas jest napisane że podaje zły adres e-mail lub konta, nie pomoga nic. I dzisiaj złożyłam zamówienie, ale nie zauważyłam gdzie muszę wpisać numer zamówionej farby, tak i nie wpisałam. Sprzedawca nie będzie wiedział co musi mnie wyslac. Nie mam pojęcia jak można to zrobić. Może Państwo wie w jaki sposób to zrobić prawidłowo. Bardzo proszę o pomocy w rozwiązaniu tych dwóch problemów.
--
1. Skanowanie antywirusowe
2. Jaki sprzęt? Komputer? Smartfon? Jaka przeglądarka? Chrome? Firefox?
3. Jeżeli farba jest już zamówiona numer koloru można wysłać osobnym mailem.
Ale nie radzę prowadzić dalszej korespondencji z tego komputera / smartfona lecz przejść na inny sprzęt.
@Client:86682336 zdecydowanie, tak jak pisze @br. potrzeba więcej informacji 🙂 Przede wszystkim napisz do do nas w sprawie logowania tutaj. Następnie, gdy już odzyskasz dostęp do konta napisz do sprzedawcy, na jakim kolorze farby Ci zależy.
@Client:86682336 Zainstaluj aplikację od nowa Możliwe także że masz dodane do bokujących