Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:73420673 Coś więcej, opisz problem. Możesz tu zapytać sprzedającego: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@Client:73420673 Otwórz Dyskusję na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa lub na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE i poproś tam o pomoc pracownika Allegro, który dobrze zna zasady reklamacji i który udzieli Ci wsparcia.
Reklamacja dotyczy zlewu.Po kontakcie mailowym zlew odesłany. Na pytanie mailowe jak wygląda realizacja reklamacji w odpowiedzi uzyskałem iż mają 14 dni na rozstrzygnięcie. OD tamtej pory minęło ponad 28 dni. Brak odpowiedzi na e-maile.
@Client:73420673 Każdą taką sprawę załatwiaj poprzez otwarcie sporu przez Allegro(zakup do 180dni) tu: https://allegro.pl/dyskusje/nowa złożyłeś reklamację sprzedawcy z tytułu rękojmi?: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/
Client:73420673 - otwórz spór - LEW433 dobrze Ci napisał. Ja sam jestem głównie sprzedającym, ale 28 dni to już lekka przesada, zawsze można skontaktować się z klientem i wyjaśnić sytuację. Sprzedawca mógł odesłać zlew w ramach gwarancji do producenta, ale to i tak już długo trwa. Generalnie - jak nie ustosunkował się w ciągu 14 dni do złożonej przez Ciebie reklamacji - to zostaje ona uznana jako rozpatrzona pozytywnie. Pisz o tym w założonej dyskusji na Allegro.