anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Potrzebuje pomocy po reklamacji towaru brak kontaktu

Client:73420673
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:73420673 Coś więcej, opisz problem. Możesz tu zapytać sprzedającego: https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:73420673 Otwórz Dyskusję na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa lub na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE i poproś tam o pomoc pracownika Allegro, który dobrze zna zasady reklamacji i który udzieli Ci wsparcia.

oznacz moderatorów

Client:73420673
#7 Wielbiciel#

Reklamacja dotyczy zlewu.Po kontakcie mailowym zlew odesłany. Na pytanie mailowe jak wygląda realizacja reklamacji w odpowiedzi uzyskałem iż mają 14 dni na rozstrzygnięcie. OD tamtej pory minęło ponad 28 dni. Brak odpowiedzi na e-maile.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:73420673 Każdą taką sprawę załatwiaj poprzez otwarcie sporu przez Allegro(zakup do 180dni) tu: https://allegro.pl/dyskusje/nowa  złożyłeś reklamację sprzedawcy z tytułu rękojmi?: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Client:73420673 - otwórz spór - LEW433 dobrze Ci napisał. Ja sam jestem głównie sprzedającym, ale 28 dni to już lekka przesada, zawsze można skontaktować się z klientem i wyjaśnić sytuację. Sprzedawca mógł odesłać zlew w ramach gwarancji do producenta, ale to i tak już długo trwa. Generalnie - jak nie ustosunkował się w ciągu 14 dni do złożonej przez Ciebie reklamacji - to zostaje ona uznana jako rozpatrzona pozytywnie. Pisz o tym w założonej dyskusji na Allegro.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów