anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Potrzebujesz pomocy w sprawie oszustwa w sklepie

Client:104716930
#1 Nowicjusz#
  • proszę o podpowiedź co zrobić w przypadku oszustwa z dużego sklepu oznaczonego super, kupiłem akumulator kilka razy zwracałem z powodu niesprawności, ostatnio wysłali źle działający i twierdzą że to normalne, po otwarciu stwierdziłem wyjątkowo słabą jakość wykonania, w niektórych miejscach akumulatory w ogóle nie spawane, tylko po prostu sklejone, co może doprowadzić do pożaru podczas jazdy, miałem nadzieję, że w sklepie oznaczonym jako super z alegro mogę liczyć na normalną jakość i nie nabrać się na oszustów, posiadam zdjęcia pomiarów i awarii, a także korespondencję ze sprzedawcą od samego początku problemów
 
Client104716930_0-1687893068163.png

 

 
 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

az1rael
#21 Demiurg#

Supersprzedawca to nie jest supersklep z supertowarem supertowar nie jest w supercenach cena rowna sie superjakosc

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Składaj reklamację z pomocą Allegro jak masz problem.

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#20 Guru#

Dyskusja- project- policja-sąd. Dróg jest kilka. Na drugi raz czytaj opinie, u SS na pewno wzmianki były. Generalnie status SS tutaj nie oznacza Super sprzedaży (wręcz bym nawet powiedziała, ze oznacza słabą jakość, chociaż nie zawsze są wyjątki i nie próbuje ich obrazić) tylko:

-błyskawiczną wysyłkę, zazwyczaj we worku, bo porządne zapakowanie zajmuje czas, a SS powinien wysłać paczkę 2 dni przed zakupem xD

- dużą ilość zamówień co w konsekwencji równa się brakowi jakiegokolwiek podejścia indywidualnego... Sprzedawca zamiast poświęcać czas na klienta poświęca go na utrzymywanie bzdurnych wymogów allegro dotyczących punktacji konta. Tylko automatyczna obsługa, cokolwiek innego to "anuluj i kup jeszcze raz.

- tego typu negatywy giną w ilości pozytywów i ogólna średnia utrzymuje się nadal niezła...

- za każdym razem odpowiada inna osoba. Jedno powiedzą przez telefon, potem już nie wiedzą co kto ustalił i tak w kółko jak z allegro...

 

Chcesz pewnego sprzedawcę to szukaj mniejszego. Negatyw zdarzy się każdemu, patrz na nie i sprawdzaj jak sprzedawca na nie zareagował. Jak ich nie zostawił bez pomocy to Ciebie też nie zostawi. Przynajmniej ja na tej metodzie oceny się nie zawiodłam. A z mniejszym łatwiej się dogadać, bo rozmawiasz z jedną osobą która stanie na uszach by zadowolić klienta (bo jeden negatyw obecnie może zabić taką firmę). 

 

 

oznacz moderatorów