Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Supersprzedawca to nie jest supersklep z supertowarem supertowar nie jest w supercenach cena rowna sie superjakosc
Składaj reklamację z pomocą Allegro jak masz problem.
Dyskusja- project- policja-sąd. Dróg jest kilka. Na drugi raz czytaj opinie, u SS na pewno wzmianki były. Generalnie status SS tutaj nie oznacza Super sprzedaży (wręcz bym nawet powiedziała, ze oznacza słabą jakość, chociaż nie zawsze są wyjątki i nie próbuje ich obrazić) tylko:
-błyskawiczną wysyłkę, zazwyczaj we worku, bo porządne zapakowanie zajmuje czas, a SS powinien wysłać paczkę 2 dni przed zakupem xD
- dużą ilość zamówień co w konsekwencji równa się brakowi jakiegokolwiek podejścia indywidualnego... Sprzedawca zamiast poświęcać czas na klienta poświęca go na utrzymywanie bzdurnych wymogów allegro dotyczących punktacji konta. Tylko automatyczna obsługa, cokolwiek innego to "anuluj i kup jeszcze raz.
- tego typu negatywy giną w ilości pozytywów i ogólna średnia utrzymuje się nadal niezła...
- za każdym razem odpowiada inna osoba. Jedno powiedzą przez telefon, potem już nie wiedzą co kto ustalił i tak w kółko jak z allegro...
Chcesz pewnego sprzedawcę to szukaj mniejszego. Negatyw zdarzy się każdemu, patrz na nie i sprawdzaj jak sprzedawca na nie zareagował. Jak ich nie zostawił bez pomocy to Ciebie też nie zostawi. Przynajmniej ja na tej metodzie oceny się nie zawiodłam. A z mniejszym łatwiej się dogadać, bo rozmawiasz z jedną osobą która stanie na uszach by zadowolić klienta (bo jeden negatyw obecnie może zabić taką firmę).