anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Potwierdzenie wpłata zlotowki na konto payU

Client:49504171
#7 Wielbiciel#

Witam. Zlozylam wniosek o raty i dostalam pozytywna odpowiedz jednka przy koncowym potwierdzeniu i zalogowaniu sie zeby wpłacić 1 zl cos poszlo nie tak i wszystko sie rozlaczylo. Jak wrocic tetaz do tego momentu zeby potwierdzić. Na jakie konto wplacic ta zlotowke zeby sfinalizować ten proces? 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:49504171 Nie masz tam nigdzie możliwości powtórzenia wpłaty? Sprawdź w powiadomieniach mailowych, czy nie masz linku do powtórzenia płatności. Jeśli nic nie znajdziesz, możesz poprosić o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=03326446-3f17-47ae-adf1-2d52e1419d5a

Druga opcja - zostaw ten wniosek, nie kończ go, nie rób przelewu. Do zakupu ratalnego na pewno nie dojdzie, a status tej płatności ratalnej zmieni się po pewnym czasie na anulowany.

Zacznij wszystko od początku, czyli wybierz produkt i złóż nowy wniosek.

oznacz moderatorów