anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Potwierdzenie zamówienia Santander Consumer

Piotrek-64
#8 Zapaleniec#
Witam. Złożyłem wniosek o raty w Santander Consumer, który został pozytywnie rozpatrzony. Następnie dostałem wiadomość e-mail z banku ze oczekujemy na potwierdzenie realizacji zamówienia zamówienia i po potwierdzenie bank Twoją dyspozycję zapłaty za zamówienie. Następnie kolejna wiadomość email "Brak potwierdzenia w związku z powyższym umowa nr. 410000052422 została zamknięta. Dodam iż sprawdzałem ceny przedmiotów i dodam że sie nie zmieniły
oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

LEW433
#21 Demiurg#

Te środki powinny po takim zakupie na raty trafić do sprzedającego i wówczas umowa jest realizowana, widocznie coś poszło nie tak. A ten zakup był przez Allegro?

oznacz moderatorów

Piotrek-64
#8 Zapaleniec#

Tak zakup przez allegro i wiadomość z banku. Raty w santander consumer 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Piotrek-64 Cześć 🙂 Czy widzisz te zakupy tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/raty? Z tego, co widzę, wniosek wciąż jest w weryfikacji.  

oznacz moderatorów

Piotrek-64
#8 Zapaleniec#

Jak wchodze w ten link który Pani wysłała mam statusy płatności rozpoczeta a przy niektórych przedmiotach anulowana. Dodam że wiadomość z banku brzmi następująco:

Twój wniosek o kredyt celowy został pozytywnie zweryfikowany przez Bank.
Oczekujemy na potwierdzenie realizacji zamówienia. Po potwierdzeniu Bank wykona Twoją Dyspozycję zapłaty za zamówienie. Jeśli zamówienie nie zostanie potwierdzone, co uniemożliwi nam wykonanie Dyspozycji zapłaty, Twoja umowa zostanie zamknięta o czym poinformujemy Cię mailowo.

Zamówienie nr: QQU4FR26XE5CCX7SG9QQ
Nr wniosku: 6074420, z dnia: 05/04/2023

Zamówienie nie zostało potwierdzone co uniemożliwiło nam wykonanie Dyspozycji zapłaty.

W związku z powyższym Twoja umowa nr 410000052444 została zamknięta

oznacz moderatorów

Piotrek-64
#8 Zapaleniec#

Dodam również że przedmioty są w koszyku także płatność nie została zrealizowana. Wypełniłem wniosek ponownie i dalej taka sama sytuacja.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Piotrek-64 Jest to standardowa komunikacja wysyłana przez bank. Po naszej stronie nic więcej nie musisz robić — wypełniasz wniosek ratalny, udzielasz zgód, realizujesz przelew weryfikacyjny i dalsze procesowanie jest po stronie banku.

My nie widzimy, co było powodem ewentualnego odrzucenia wniosku, także w tej sprawie musiałbyś się kontaktować bezpośrednio z bankiem. 

oznacz moderatorów

Piotrek-64
#8 Zapaleniec#

Niestety nie możemy  opłacić Twojego zamówienia. Anulowaliśmy Twoja umowę ponieważ nie udało się potwierdzić zamówienia. W razie wątpliwości skontaktuj się ze sklepem.

Taka oto wiadomość 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Piotrek-64 Złożyłeś wniosek ratalny na zakup wielu przedmiotów. Te oferty nie są zarezerwowane w momencie składania wniosku. Wystarczy, że chociaż jeden produkt został sprzedany lub oferta została zmieniona, a zakup ratalny nie zostanie potwierdzony. Sprawdź ponownie, czy wszystkie oferty są dostępne. 

oznacz moderatorów

Piotrek-64
#8 Zapaleniec#

Tak sprawdzałem na bieżąco. Ceny nie uległy zmianie oraz żadna z aukcji nie została zakonczona

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Piotrek-64 A czy nie zostały zmienione? Spróbuj ponownie dodać wszystkie oferty do koszyka i dokonaj zakupu jeszcze raz. 

oznacz moderatorów

Piotrek-64
#8 Zapaleniec#

Jeśli mam przedmioty w koszyku i żadna z aukcji się nie skończyła składam wniosek ponownie to chyba nie trzeba usuwać koszyka i dodawać przedmiotów jeszcze raz (przynajmniej ja tak to rozumiem bo z automatu powinny zostać zmienione)

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Piotrek-64 Tak, jeśli masz je już w koszyku, to spróbuj jeszcze raz dokonać zakupu. 

oznacz moderatorów

Piotrek-64
#8 Zapaleniec#

Wlaśnie zrobiłem ponowne zamówienie które zostało pozytywnie rozpatrzone przez bank trwa weryfikacja po zrobionym przelewie. Jeśli znowu to samo usunę cały koszyk i dodam raz jeszcze. Nie mam już innych pomysłów 

oznacz moderatorów

Amakira
#2 Obserwator#

Udało się? U nas to samo . Drugi złożony wniosek o kredyt - przeszło wstępnie pozytywnie i już zapłaciliśmy drugi raz 1 zł - pisze 80% weryfikacji że potrwa to do 2 minut i cisza . Następnego dnia przychodzi odrzucenie i mamy skontaktować się ze sklepiem 

oznacz moderatorów