Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Te środki powinny po takim zakupie na raty trafić do sprzedającego i wówczas umowa jest realizowana, widocznie coś poszło nie tak. A ten zakup był przez Allegro?
Tak zakup przez allegro i wiadomość z banku. Raty w santander consumer
@Piotrek-64 Cześć 🙂 Czy widzisz te zakupy tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/raty? Z tego, co widzę, wniosek wciąż jest w weryfikacji.
Jak wchodze w ten link który Pani wysłała mam statusy płatności rozpoczeta a przy niektórych przedmiotach anulowana. Dodam że wiadomość z banku brzmi następująco:
Twój wniosek o kredyt celowy został pozytywnie zweryfikowany przez Bank.
Oczekujemy na potwierdzenie realizacji zamówienia. Po potwierdzeniu Bank wykona Twoją Dyspozycję zapłaty za zamówienie. Jeśli zamówienie nie zostanie potwierdzone, co uniemożliwi nam wykonanie Dyspozycji zapłaty, Twoja umowa zostanie zamknięta o czym poinformujemy Cię mailowo.
Zamówienie nr: QQU4FR26XE5CCX7SG9QQ
Nr wniosku: 6074420, z dnia: 05/04/2023
Zamówienie nie zostało potwierdzone co uniemożliwiło nam wykonanie Dyspozycji zapłaty.
W związku z powyższym Twoja umowa nr 410000052444 została zamknięta
Dodam również że przedmioty są w koszyku także płatność nie została zrealizowana. Wypełniłem wniosek ponownie i dalej taka sama sytuacja.
@Piotrek-64 Jest to standardowa komunikacja wysyłana przez bank. Po naszej stronie nic więcej nie musisz robić — wypełniasz wniosek ratalny, udzielasz zgód, realizujesz przelew weryfikacyjny i dalsze procesowanie jest po stronie banku.
My nie widzimy, co było powodem ewentualnego odrzucenia wniosku, także w tej sprawie musiałbyś się kontaktować bezpośrednio z bankiem.
Niestety nie możemy opłacić Twojego zamówienia. Anulowaliśmy Twoja umowę ponieważ nie udało się potwierdzić zamówienia. W razie wątpliwości skontaktuj się ze sklepem.
Taka oto wiadomość
@Piotrek-64 Złożyłeś wniosek ratalny na zakup wielu przedmiotów. Te oferty nie są zarezerwowane w momencie składania wniosku. Wystarczy, że chociaż jeden produkt został sprzedany lub oferta została zmieniona, a zakup ratalny nie zostanie potwierdzony. Sprawdź ponownie, czy wszystkie oferty są dostępne.
Tak sprawdzałem na bieżąco. Ceny nie uległy zmianie oraz żadna z aukcji nie została zakonczona
@Piotrek-64 A czy nie zostały zmienione? Spróbuj ponownie dodać wszystkie oferty do koszyka i dokonaj zakupu jeszcze raz.
Jeśli mam przedmioty w koszyku i żadna z aukcji się nie skończyła składam wniosek ponownie to chyba nie trzeba usuwać koszyka i dodawać przedmiotów jeszcze raz (przynajmniej ja tak to rozumiem bo z automatu powinny zostać zmienione)
@Piotrek-64 Tak, jeśli masz je już w koszyku, to spróbuj jeszcze raz dokonać zakupu.
Wlaśnie zrobiłem ponowne zamówienie które zostało pozytywnie rozpatrzone przez bank trwa weryfikacja po zrobionym przelewie. Jeśli znowu to samo usunę cały koszyk i dodam raz jeszcze. Nie mam już innych pomysłów