anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

poważne opóźnienia w dostawie produktu

wisior1
#8 Zapaleniec#

Witam,

Gdzie znajdę zakładkę, w której mogę złożyć skargę na sprzedawcę ?

Chodzi o duże opóźnienie w dostawie zakupionego produktu i niejasne tłumaczenia. 

Dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

ACCURON
#13 Ambasador#

dyskusja

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@wisior1 Rozpocznij dyskusję

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Zalogój się i tu- https://allegro.pl/dyskusje/nowa opisz swój problem . Sprzedający w ciągu 24H musi rzeczowo odpowiedzieć , a jeśli to nie nastąpi lub odpowiedź będzie wymijająca poproś pracownika o interwencję .

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@wisior1 Tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa - napisz tam o problemie, jeśli nie chcesz czekać dłużej na towar i czas dostawy został przekroczony, złóż oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 5431 Kc i zażądaj niezwłocznego zwrotu wpłaty. Po 24 godzinach poproś tam o interwencję pracownika Allegro.

oznacz moderatorów