anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Powrót do liczby oszustw sprzed lat?

hansin1
#9 Pomysłodawca#

W przeciągu ostatnich tygodni zamówiłem i zapłaciłem za kolejny produkt, którego sprzedawca nie wysłał. 

Czy to ja jestem takim pechowcem? 

Czy wracamy do standardów z początków serwisu?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@hansin1 przykro mi, że nie otrzymałeś zamówionego przedmiotu. Widzę, że prowadzisz już dyskusję ze sprzedającym. Mam nadzieję, że sprawę uda się szybko wyjaśnić.  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

hansin1
#9 Pomysłodawca#

Kolejne zamówienie (inny przedmiot) u innego sprzedawcy. Mija tydzień i znów brak wysyłki....

To jakaś plaga!

oznacz moderatorów