Powtorne awizo Allegro One Box

Client:107711131
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-06-2024
19:40
22.05 zwróciłam paczkę. 27.05 w pełnej historii paczki pojawił się status "powtórne awizo".
Minęły już prawie 2 tygodnie, a zwrot jest nadal "w drodze".
Powiadomiłam o tym sprzedawcę, ale on też nic nie wie o paczce
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Była Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-06-2024
20:00
@Client:107711131 Podaj mi proszę numer tej paczki
oznacz moderatorów

Client:107711131
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-06-2024
20:08
A000O46N26. Napisałam na whatsapp Allegro. Poinformowano, że jutro będzie kolejna próba doręczenia
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-06-2024
20:11
Możliwe że celowo nie odbiera, jak nie dostarczą to otwórz dyskusję.😐
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-06-2024
20:01
Infolinia: 616 306 997 ale wg regulaminu Allegro za zwrot ze Smartem nie odpowiadasz Ty tylko Allegro i sprzedający, po odstąpieniu od umowy zakupu towar nie jest twój, załóż dyskusję i sprzedający albo Allegro zwróci środki: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
oznacz moderatorów