Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
22.05 zwróciłam paczkę. 27.05 w pełnej historii paczki pojawił się status "powtórne awizo".
Minęły już prawie 2 tygodnie, a zwrot jest nadal "w drodze".
Powiadomiłam o tym sprzedawcę, ale on też nic nie wie o paczce
@Client:107711131 Podaj mi proszę numer tej paczki
A000O46N26. Napisałam na whatsapp Allegro. Poinformowano, że jutro będzie kolejna próba doręczenia
Możliwe że celowo nie odbiera, jak nie dostarczą to otwórz dyskusję.😐
Infolinia: 616 306 997 ale wg regulaminu Allegro za zwrot ze Smartem nie odpowiadasz Ty tylko Allegro i sprzedający, po odstąpieniu od umowy zakupu towar nie jest twój, załóż dyskusję i sprzedający albo Allegro zwróci środki: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa