Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czołem!
Zostałem oszukany przez allegro i Allegro Protect w szczególności, przynajmniej mam takie szczere przekonanie. Pokrótce objaśnię sprawę.
Kupiłem na allegro szczoteczkę soniczną od użytkownika "Kajt". Szczoteczka nie nadawała się do niczego, więc, korzystając z formularza allegro, wystąpiłem o zwrot szczoteczki, co zostało przyjęte (!), po czym spakowałem całość i odesłałem do Kajta (Długołęka pod Wrocławiem). Po odesłaniu przedmiotu, Kajt się zbiesił, zasłaniając się ustawą, z której wynika, że przedmioty higieniczne, po otwarciu nie podlegają zwrotowi. I tu się pojawia problem:
1) Szczoteczka elektryczna nie jest, w moim pełnym przekonaniu, produktem higienicznym, może być nim jedynie wymienialna końcówka, nie sam mechanizm obrotowy.
2) Na aukcji nie było zaznaczonych informacji o "ograniczonym zwrocie". Żadnych.
3) System allegro przyjął zwrot, w dobrej wierze, z własne pieniądze odesłałem produkt, który sprzedający przyjął.
Regulamin zwrotów allegro, znajduje się pod linkiem, a linków nie można wstawiać, ale wystarczy wpisać:
"W jakich przypadkach możesz odmówić przyjęcia zwrotu towaru kupionego na Allegro"
By znaleźć rzeczoną aukcje, wystarczy wpisać:
"Szczoteczka elektryczna Oral-B Pulsonic Slim Clean 2000"
Kończąc - allego stanęło w pełni po stronie sprzedającego. Wystąpiłem o allegro protect - to samo.
Tym samym, zamierzam pozwać zarówno sprzedającego Kajt o brak zwrotu pieniędzy i celowe wprowadzanie w błąd mnie i potencjalnie wielu innych kupujących, a także samo Allegro, tak samo za wprowadzanie w błąd i współudział w zaborze (postawę serwisu określam "paserstwem") mojego mienia.
Czy ktoś miał podobne problemy, poszedł do sądu? Chciałby coś ewentualnie doradzić?
Pozdrowienia / Adler
w medycynie istnieje, produktem higienicznym jest każdy produkt mający kontakt z płynami i jamami ciała ludzkiego przeznaczony do indywidualnego użytku
@Adler W tym wypadku szczoteczkę odsyła się bezpośrednio do organizatora - producenta.
Sklep nie ma z tym nic wspólnego poza tym, że udostępnia informacje o akcji promocyjnej.
Zwracany Produkt powinien być czysty, niezniszczony, nieuszkodzony, przesłany w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami, będącymi elementami wyposażenia oryginalnie zakupionego Produktu. "
- przecież w myśl naszego patologicznego prawa taki zwrot to klauzula abuzywna, nie można tak pisać
@RED To nie jest zwrot konsumencki tylko warunki promocji producenta. Tu raczej nie ma przeciwwskazań do takich zapisów.
"Mnie nie obchodzi co kupujący, zrobi ze szczoteczką, którą przyjął do zwrotu." - tak się "zacietrzewiłeś, że nie wiesz już co piszesz.
Co robią hipermarkety z używanymi szczoteczkami? - sprzedają je jako "szczoteczka z ekspozycji", po obniżonej cenie. Zachodnie hipermarkety pchają to w palety - następnie nasi sprzedawcy też sprzedają jako z "ekspozycji".
Załączniki, posty, informacje - niektóre muszą znikać, jeśli nie są po "myśli " Allegro- jeśli nie chcą podzielić poprzedniego "forum Allegro", które zostało zamknięte, a było tym samym co AG. Tylko za dużo spraw było ujawnionych.
@Adler - to szczoteczka Braun? - chyba tak. Moim zdaniem nie masz racji - ale napisz bezpośrednio do firmy Braun, przedstaw sytuację i poproś o stanowisko.
20 lat temu (nie wiem jak teraz jest), jak robiłem w firmie, którą obsługiwał przedstawiciel firmy Braun, nie było problemów z "trudnymi" reklamacjami.
Np.:
- depilator, używany przez miesiąc chyba przez cały akademik dziewczyn, taki był zużyty - przyjęli zwrot i zwrócili kasę
- golarka - stara, klient nie mógł kupić do niej już folii i nożyków - otrzymał nową golarkę
Mam jeszcze inne przykłady. Lecz to dotyczy jedynie sprzedaży towarów z oficjalnej dystrybucji na terenie Polski. W takich przypadkach można liczyć na wsparcie producenta.
-