Próba reklamacji telefonu, brak adresata

Client:55247624
#1 Nowicjusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-08-2020
10:58
Szanowni Państwo, dziś otrzymałam zwrot przesyłki za która zapłaciłam przy nadaniu 15 zł i przy odbiorze 14 zł. Wróciła do mnie z info., że adresat wyprowadził się (!?). Pomijam wycenę mojego czasu i dyskomfort z braku dostępu do urządzenia. Ktoś za to zapłaci, czy to nadal jest naciąganie klienta na wiele sposobów przy okazji transakcji na odległość. Proszę o skuteczne przysłanie kuriera w celu odbioru telefonu do reklamacji pod właściwy Państwa adres.. Pilne. Dot.Mobi-fan
Przed nadaniem potwierdzaliście Państwo termin i lokalizację. Minęło od dnia nadania 6 dni!
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
xyz96
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-08-2020
11:25
@Client:55247624 Napisz to samo w tym miejscu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Sprzedawca będzie miał 24 godziny na wyjaśnienie sprawy, a po tym czasie wsparcia udzieli Ci pracownik Allegro. Jeśli wysłałaś telefon na właściwy adres, podany w aukcji lub w oddzielnej korespondencji, sprzedawca będzie musiał pokryć koszt tej wysyłki i koszt powrotu paczki, a także koszt ponownej wysyłki reklamacyjnej. Nie reklamuj towaru z gwarancji, powołuj się na 2-letnią rękojmię - to podstawa. Nie kończ Dyskusji przed ostatecznym rozwiązaniem problemu.
oznacz moderatorów