Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam taką sytuację, że u sprzedawcy kupiłem dwa różne przedmioty małogabarytowe. Sprzedawca nie oferuje darmowej wysyłki za pomocą smarta i ma ustawioną sprzedaż przedmiotów tak, że sumują się koszty wysyłki. Przykładowo wezmę 10 sztuk pewnego przedmiotu i koszt wysyłki kurierem czy też paczkomatem inpostu jest x10 i podchodzi pod 100zł.
Nie kontaktowałem się jeszcze ze sprzedawcą w tej sprawie, ponieważ wczoraj późnym wieczorem dokonywałem zakupu, a zależało mi na szybkości, żeby ktoś inny nie wykupił ww. przedmiotów przede mną.
Dzisiaj wszedłem w szczegóły zakupu i widzę, że została już zarejestrowana przesyłka paczkomatem i jest wygenerowany numer przesyłki. Problem w tym, że oba produkty będą szły jedną paczką. Czy w takiej sytuacji mam prawo żądać zwrotu pieniędzy za koszt wysyłki drugiego produktu?
@Ranmus Tak, sprzedający powinien Ci zwrócić koszty wysyłki drugiego produktu.
Wyślij mu wiadomość z danymi do zwrotu i poproś o przelew, nie powinno być z tym żadnego problemu.