Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 20 lis 2023 zakupiłem na allegro Pralka Hotpoint Ariston NS723UWPL 7kg, 1200obr Parowe Inventer 52cm OUTLET
Numer oferty 14707053948
od sprzedawcy fzkbiznes. Zadowolony ze swojego zakupu używałem pralki, dbając o nią aby służyła mi na lata. Jednak pralka po kilku tygodniach zepsuła się stwierdzono usterkę, sprzedawca kazał dzwonić do serwisu producenta, tak więc zrobiłem. Jednak w serwisie producenta stwierdzono że pralka jest im znana i już nieraz była w naprawie. Obie pralki miały być outletowe nie używane ani po zwrocie/naprawach. No ale trudno, kupiliśmy, daliśmy się nabrać więc zgodnie z prawem czekaliśmy na inną pralkę ponieważ naprawa naszej zajęłaby bardzo długo bo serwis sprzedawcy nie miał dla niej części. Gdy przyjechała do mnie druga pralka nie przyszło mi do głowy aby spojrzeć pod nią. Z żoną wnieśliśmy (mamy zerowe progi więc dosłownie wsunęliśmy) ją do domu, nie przyszło mi do głowy aby pod nią zaglądać. Po jakimś czasie coś zaczęło dziać się z pralką, nie kończyła programów prania, pokrętło programównie zgrywało się, z programami wskazywalo między programami, pralka zaczęła niszczyć ubrania, zgłosiliśmy to sprzedawcy i zgodził się przyjąć pralkę na swój serwis. Długo nie miałem z kim zapakować pralki, na szczęście pomógł mi kolega który zwrócił moją uwagę na zardzewiała pod pralką śrubę. Powiedział też że tak dzieje się najczęściej podczas drobnego wycieku. Gdy w końcu pralka pojechała na serwis sprzedawca stwierdził że urządzenie nie ma żadnej awarii i mam zwrócić im koszty serwisu oraz koszty transportu pralki 600zł. Napisałem do allegro że skoro urządzenie jest trefne po raz drugi a sprzedawca chce zapłaty za sprzęt który nie będzie sprawny to ja chcę zwrotu gotówki tym bardziej że to drugie urządzenie które miało być bez wad i zastąpić nam pierwszą pralkę. Allegro odmówiło, jedynie co mamy do zapłaty 300zł a nie 600zł bo sprzedający nie może obciążyć nas kosztami własnego serwisu. Ale w przypadku pierwszego urządzenia na koszty serwisu producenta już narazić nas mógł... I nikt by nic nie zwracał... Nie mogę też skorzystać z prawa rękojmi... Nie polecam tego sprzedającego ani zakupów na allegro. Teraz allegro nawet nie chce pomóc z problem a co najciekawsze sprzedający ma opinie które świadczą że nie tylko nas tak potraktował. Niestety allegro protect to jest jakaś kpina i zakupy na tym portalu stały się niepewne.
Jak widać na tym śmieciowym portalu nie pomoże nikt. Nawet nie mają kompetentnych konsultantów.
źle zacząłeś, ponieważ jak zgłaszasz do sprzedającego to gdzie kiedy i za ile pojedzie na reklamację to już sprawa sprzedającego, nigdzie nie wysalasz, nie ponosisz żadnych kosztów, przy drugiej awarii masz prawo odstąpić od umowy zakupu i tak zrób, masz dyskusję na Allegro? Możesz udać się także do rzecznika konsumentów.
To jest właśnie druga reklamacja a allegro twierdzi że sprzedawca ma prawo oszukiwać.
Wiem że mam prawo do odstąpienia od umowy ale oni swoje a allegro jeszcze broni oszusta .