Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałam zakupu kurtki damskiej z kapturem Ciepłe Zimowe płaszcz 20 listopada.Okazało się ,ze zakupiony płaszcz jest za mały. Postanowiłam dokonać zwrotu. Chciałabym przesłać przez paczkomat , ale nie mam numeru kodu .Nie wiem co mam zrobić w tej sytuacji? Proszę o pomoc w wygenerowaniu mi kodu do paczkomatu.
Numer zamówienia to: 004adef0-a725-11ef-9028-d5b0dd011b9c
@jolantabudzinska Ile czasu minęło od odbioru przesyłki i od kogo ten zakup - od firmy czy od osoby prywatnej?
Wejdź w zakładkę moje zakupy i w szczegółach tego zamówienia kliknij zwróć zakup - jeśli masz jeszcze taką możliwość.
Cześć, @jolantabudzinska. Zamówienie nie było realizowane w ramach Allegro Smart, ani za pośrednictwem Allegro Paczkomaty InPost - dlatego w tym przypadku nie możesz wygenerować darmowej przesyłki zwrotnej w naszym systemie. W formularzu zwrotu zaznaczyłaś opcję ''Wysyłka własna'', więc zwrot musisz zorganizować we własnym zakresie.
@jolantabudzinska W takim przypadku musisz odesłać na własny koszt.