Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam zakupiłam bransoletke płaciłam przez pay u ,nie dotarła juz trzeci tydzien i nie moge znalezc tej transakcji i danych sprzedajacego widnieje tylko przelew na koncie .Czy alegro lub pay u moze mi pomoc w ustaleniu danych sprzedającego zeby sie dowiedziec co sie stalo z towarem mam ten nr przelewu na koncie
@kw1atuszek Jeśli to był zakup na allegro lokalnie, to szukaj go tu https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione (tam też możesz rozpocząć dyskusję, klikając w "PROBLEM Z ZAMÓWIENIEM?" pod tym konkretnym, o którym mowa).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Jeżeli to na Al jak napisał, j/w to rozpocznij dyskusję z sprzedającym, będzie musiał odpowiedzieć w ciąu 24 godz:https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@kw1atuszek Prawdopodobnie już nie otrzymasz tej bransoletki. Jeśli tak będzie, wystąp o zwrot wpłaty z POK;
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Nie musisz zgłaszać sprawy na policję.
Jeśli pojawi się problem z wypełnieniem wniosku, napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=d8143baa-4f1d-48b1-9dc1-e76e40a5fc38&subjectId=4c2c4428-a... a jeśli i to nie pomoże, napisz tutaj ponownie.
@kw1atuszek widzę, że to był zakup przez Allegro Lokalnie, był to zakup w tej ofercie (https://allegrolokalnie.pl/oferta/zlota-bransoletka-stal-chirurgiczna-blueberry-qjb) napisz bezpośrednio do kupującego 🙂