Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Żona zakupiła wczoraj nowy wózek dziecięcy https://allegro.pl/oferta/2w1-bresso-premium-class-kolor-stella-03-11060181314?snapshot=MjAyMS0wOC0y...
Wczoraj nie udało się skontaktować ze sprzedającą, dopiero dzisiaj odpisała i:
Pytałem o termin wysyłki i otrzymałem odpowiedź, że niby ma zablokowane wypłaty z allegro i wyśle wózek jak już sprawa zostanie rozwiązana.
Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia czy faktycznie ma zablokowane te wypłaty, czy to jakiś wałek bo o realne fotki też nie można się doprosić.
Obawiam się, że żona pochopnie skusiła się na niską cenę i będzie teraz problem.
@cannibal__ Zablokowane konto to problem sprzedawcy, możesz anulować(jak się jeszcze da) albo zrobić zwrot i sprzedający będzie zobowiązany do zwrotu środków, otwórz dyskusję(24 godz po zakupie) i tam wszystko się wyjaśni: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@LEW433 Nie 24 godziny po zakupie, tylko Dyskusję może otworzyć już 1 godzinę po zakupie.
@cannibal__ hmm cena wózka 1199zł ( stan nowy) natomiast cen rynkowa tego modelu to ok 2500zł. Za 1200-1300 są używane.
Cóz ja bym nie zaryzykował takiej okazji. Chyba że z płatnością przy odbiorze która zdaje sie w tej aukcji w ogóle nie była udostępniona.
Cóz w najgorszym razie jeśli okaże sie że coś jest nie halo możecie sie ubiegac o rekompensate z POK
cannibal__ sprzedawca Client:72661100 nie ma blokady konta , może nie mieć aktywnych wypłat , ale to nie ma żadnego związku z realizacją zamówienia , tu -https://allegro.pl/dyskusje/nowa
domagaj się natychmiastowej wysyłki lub zwrotu środków
@cannibal__ Tak jak sugerują użytkownicy powyżej, rozpocznij dyskusję z tym Sprzedającym oraz poproś w niej o wskazanie konkretnej daty wysyłki.
Ciebie nie interesują jego blokady i nie musisz się tym przejmować. Towar ma być wysłany zgodnie z opisem aukcji.