anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z anulowaniem transakcji

Client:62951871
#1 Nowicjusz#

Witam. Zamówiłem książki od tego sprzedawcy (oferta 9608351654 ). Potrzebowałem ich bardzo szybko, niestety sprzedawca nie wysłał mi w ciągu 3 dni roboczych ich, więc anulowałem transakcję (09.09). Niestety do dziś nie otrzymałem zwrotu, ani nie mam żadnego kontaktu ze sprzedającym. Na mój adres mailowy przyszła wiadomosc od rzekomego inpostu, że adres przesyłki został źle opisany. Nie wiem, czy mogę ufać tej stronie, bo wydaje mi się, że nie jest prawdziwa, dlatego nie podam numeru karty itp. Co mogę zrobić w tym przypadku? Pozdrawiam

 

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:62951871 Jeśli anulowałeś transakcję przed wysyłką, nie musisz już odbierać paczki gdyby nawet została wysłana po anulowaniu i nie poniesiesz w związku z tym żadnych kosztów. Sprzedawca po anulowaniu powinien zwrócić wpłatę niezwłocznie. Jeżeli nie masz z nim żadnego kontaktu, pisz do niego przez ten formularz; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Będzie miał obowiązek odpowiedzieć w ciągu 24 godzin, a jeśli będzie problem ze zwrotem wpłaty, poprosisz tam o pomoc pracownika Allegro.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A zakupu dokonałeś na Allegro czy AL ? Jak zwróci to Allegro wyśle maila do ciebie, nie zwrócił.Oczywiście sprzedający może bezpośrednio zwrócić na twoje konto.

oznacz moderatorów