anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z Anulowaniem Zakupu opłaconego

Client:48321357
#7 Wielbiciel#

30 września anulowałam zakup który kupiłam przez przypadek odrazu 10 min po zakupie,dzisiaj zamiast zwrotu pieniędzy czyli dokładniej 211,89 PLN pobrało mi tą sumę z konta.

Używałam metody płatności blik i tą samą mi pobrano pieniądze z konta tak jakbym kupiła tą rzecz drugi raz a tak się nie stało..

Czy mogłabym się dowiedzieć co się właściwie wydarzyło? 

Zakup przypadkowo kupiony: https://allegro.pl/oferta/przewodowa-mysz-gamingowa-logitech-g502-hero-optyczna-25600dpi-lightsync-1...

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48321357 możesz założyć dyskusję ze sprzedającym. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem].

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@N_Nitka28 @Client:48321357 Ale jeśli płatność została pobrana po raz drugi, to już raczej nie sprawka sprzedawcy? 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@SpeedyGonzalezz To nie jest już sprawka sprzedającego, ale kwota zwrotu się nie zgadza tak czy siak. 

@Client:48321357 w sprawie pobranej kwoty. Skontaktuj się z nami przez formularz i wyślij nam potwierdzenie tej transakcji. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów