anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z dhl

tomba50
#1 Nowicjusz#

czy w innych miastach firma dhl też nie dowozi przesyłek , w Gdańsku tragedia przesyłka krajowa a czekam ponad 10 dni w międzyczasie zaznaczono że nie było mnie w domu co jest kłamstwem które potwierdzili w DHL,nie będę już korzystał z tej firmy

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

PIKeRn
#10 Popularyzator#

Już pomijając, że Poczta Polska niestety nie jest operatorem działającym w ramach Allegro Delivery, to ja na usługi Pocztex nie narzekam, zawsze wybieram jak jest taka możliwość i raczej się nie zawodzę.

 

Zupełnie przeciwnie niż DHL, który paczki kierowane do domu zawozi do POP, natomiast te już skierowane do POP na etapie zamówienia dostają status, że... "odbiorcy nie zastano". No tak, faktycznie, nie spędziłem całego dnia w Żabce. xD

Zrzut ekranu 2024-07-26 200108.png Zrzut ekranu 2024-07-26 200108.png

 

Co ciekawe, kilkanaście minut później Pocztex dostarczył do tej samej Żabki paczkę dla członka rodziny. Także ten, a myślałem, że doręczenia do punktu/automatu to u wszystkich działają bez zarzutu. xD

oznacz moderatorów

Client:26826096
#7 Wielbiciel#

Chcę się podzielić czymś co mnie ostatnio spotkało.
8 lipca składając zamówienie zaznaczyłam pobliski punkt dostawy Allegro One Box. Jak zwykle zresztą.
Tego samego dnia otrzymałam sms z DHL z informacją o przyjęciu przesyłki i z sugestią przekierowania jej do automatu DHL czy punktu POP. Z sugestii nie skorzystałam, ponieważ wybieram punkt położony najbliżej domu aby w upale nie dźwigać ciężarów.
W dniu dostawy 10lipca dostałam kolejnego smsa, że paczka oczekuje w innym, znacznie oddalonym miejscu a mianowicie w automacie DHL..
Oto komunikaty jakie mam w historii przesyłki - pomijam fakt, iż zamawiałam do paczkomatu a nie do domu, w dodatku jestem cały czas pod adresem. Komunikat o treści "Przesyłka awizowana. Odbiorcy nie było w domu w momencie doręczenia przesyłki" jest zręcznym wybiegiem aby bez zgody klienta zostawić paczkę w punkcie DHL.
Próbowałam skontaktować się z kurierem (telefon, sms) - bezskutecznie.
Na infolinii zostałam poinformowana, że kurier nie kontaktuje się z klientem (?!?), natomiast przesyłkę zostawił w najbliższym (?!?) punkcie. Może z poziomu szoferki, ale nie dla mnie, gdzie czeka mnie wyprawa w poszukiwaniu tego najbliższego punktu a następnie dźwigania (nie jestem zmotoryzowana) paczki.


Piszę o tym aby poinformować jak nierzetelną firmą jest DHL i jakie ma standardy w obsłudze klienta.
Jak się okazuje moją opinię podziela więcej niezadowolonych klientów, którzy zostali potraktowani w podobny sposób. Nieco sobie poczytałam na różnych forach.


10 lip 2024, 08:00
Przesyłka przekazana kurierowi do doręczenia
Poznań
10 lip 2024, 12:45
Przesyłka awizowana. Odbiorcy nie było w domu w momencie doręczenia przesyłki
Poznań
10 lip 2024, 14:06
Przesyłka oczekuje na odbiór w DHL POP
Poznań
10 lip 2024, 14:07
Przesyłka oczekuje na odbiór w DHL POP
Poznań

oznacz moderatorów