Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałam wiadomość od klienta, jej treść poniżej:
Opis problemu: Dzień dobry, paczka nie została dostarczona na wskazany adres, a jej numeru nie można odnaleźć przez śledzenie na stronie DHL. Według informacji na allegro paczkę dostarczono do punktu tymczasowego, a po upływie czasu odbioru z tego punktu miała trafić na adres, na który została zamówiona - nie doszło do tego, a na allegro podana jest informacja o zwrocie do nadawcy. Proszę o kontakt i wyjaśnienie sytuacji.
Numer zamówienia: 5d74f5a0-c8b4-11f0-a15d-abfa98d9197c
Proszę o informację odnośnie przesyłki jak i informację, czy zostaną zwrócone środki za ponowne nadanie przesyłki, które musimy zrealizować.
Pozdrawiam,
Jak nie możesz znaleźć statusu przesyłki na stronie DHL, to znaczy, że nie jest to przesyłka DHL eCommerce lub DHL Express.
A i Allegro Delivery Kurier DHL to inny przewoźnik niż DHL eCommerce czy Allegro DHL.
@scriba_com_pl Weryfikuję losy przesyłki. Wrócę do Ciebie z informacją.