problem z identyfikacją płatności bankowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, mamy problem z identyfikacją płatności.
Z konta zeszło nam 440 zł jednak nie mamy w historii takiego zakupu. Proszę o pomoc w wyjaśnieniu sprawy.
Proszę o info z kim na ten temat porozmawiać i gdzie ewentualnie wysłać potwierdzenie operacji bankowej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Bioseco Wyślij zapytanie przez formularz kontaktowy Skontaktuj się z nami - Allegro
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak zeszło a nie masz w płatności, zakupu "Moje zakupy" musi być coś np: zakip nieopłacony- jest? jeżeli płatność się nie zaksięgowała to wróci ona tam skąd wyszła w ciągu 3dni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Bioseco na koncie z którego tutaj piszesz, znalazłam zakup z 11.03.2024 r. na kwotę 343.99 zł, co najbardziej odpowiada tej płatności. Jeśli to nie to zamówienie, to skontaktuj się proszę z nami przez formularz, który wskazał @komis-bell, ale koniecznie dodaj potwierdzenie tego przelewu, bo będzie niezbędne, abyśmy mogli cokolwiek ustalić u operatora płatności.
Moderatorka