anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z kontem allegro na komputerze

szymaj1
#7 Wielbiciel#

Mam problem z kontem na kpmputerze. Nie mogę nic wlozyć do koszyka , nie mogę zaplacić . Wszystkie moje metody płatności i dane zniknęly. Próbowalam naprawić i wpisać dane ale pojawia się bład. Wyczyściłam komputer z ciasteczek próbowałam korzystac z innych wyszukiwarek i nic . Wciąż pojawia się błąd Nie mogę nic zmienic czy doda Jest błąd. Mam aplikacje na telefonie i tam nie mam żadnych problemow Mogę korzystać z karty i przelewów a na komputerze nie Proszę o pomoc 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

konto zamknięte
Nie dotyczy

a jaki błąd wyskakuje? polecam wyłączyć adblocker tymczasowo 🙂

oznacz moderatorów

szymaj1
#7 Wielbiciel#

Wystąpił błąd

Przepraszamy, coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później. Taka informacja . Próbuję od czterech dni i nic .Cały czas to samo

oznacz moderatorów

man_of_year
#7 Wielbiciel#

Witam. Mam ten sam problem. Na telefonie działa normalnie,na komputerze i laptopie "Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie za chwilę." AdBlock wyłączony, wyczyściłem dane z ciasteczek. Tutaj się zalogowałem bez problemu. Pomocy..

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@man_of_year Zmień przeglądarkę, często także problem jest z Win7

oznacz moderatorów

man_of_year
#7 Wielbiciel#

Zmiana przeglądarki nic nie daje. Opera i Explorer reagują tak samo. Nie działają i inne rzeczy jak pisał przedmówca, nie mogę nic dodać do koszyka, nie mogę licytować, nie mam danych po wejściu na konto. Po tym jak się zalogowałem tutaj na allego też jestem zalogowany. To działa. Na telefonie wszystko śmiga ok, a też korzystam z neta a nie z apki.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@man_of_year Z jakiego systemu operacyjnego korzystasz?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@nat_not Pytałem bo problemy są z Win7, ale odpisał o przeglądarkach.😁

oznacz moderatorów

man_of_year
#7 Wielbiciel#

tak jak piszesz win7 😞

oznacz moderatorów

Client:62074787
#7 Wielbiciel#

Witam, mam identyczny problem z aplikacją na telefonie... Na komputerze mogę kupić, a na aplikacji wyskakuje właśnie informacja "Przepraszamy, coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później." :c

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Z aplikacją czy przez przeglądarkę?

oznacz moderatorów

Client:62074787
#7 Wielbiciel#

z aplikacją

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:62074787 a wersja aplikacji masz najnowszą?

oznacz moderatorów

Client:62074787
#7 Wielbiciel#

tak

oznacz moderatorów

Client:62074787
#7 Wielbiciel#

nawet ją odinstalowałam i zainstalowałam, teraz nie moge sie nawet zalogowac...

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:62074787 napisz proszę z jakiego systemu korzystasz, jaką masz wersję aplikacji i załącz proszę zrzut ekranu, na którym problem będzie widoczny. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów