Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam pytanie odnośnie zachowania kupującego.
Już od początku był problem, bo kupujący założył mi spór na allegro na następny dzień od zakupu, że paczki dalej nie ma ja rozumiem jak by to był tydzień, ale nie kilka godzin następnie 4 dni po zakupie napisał, że żąda uznania reklamacji, bo zgłosi sprawę do sądu oraz że jest policjantem (dziecko zepsuło lalkę urwało jej rękę) napisałam, że reklamacja niezasadna a wada powstała na skutek złego użytkowania następnie dostałam wiadomość, że żąda rzeczoznawcy i wydania decyzji z pieczątką oraz że zgłosi mnie do UOKiK i Państwowej Inspekcji Handlowej. Jak się odnieść do całej sprawy ?
I czemu Pan tak beszczelnie kłamie skoro napisałam powód odrzucenia reklamacji nie było tam słowa BO NIE .I co chwile ten sam schemat kupuje lalkę po czym pisze ze dziecko uszkodziło i mam oddać pieniądze nawet jak dostał zwrot z POK to też się domagał zwrotu od nas czy to jest normalne no raczej nie.
" i mam oddać pieniądze nawet jak dostał zwrot z POK to też się domagał zwrotu od nas czy to jest normalne no raczej nie"
Zgłoś to do Allegro, bo to jest łamanie regulaminu POK. I podpada pod próbę wyłudzenia, co możesz zgłosić do odpowiednich organów ścigania. Ponieważ otrzymując rekompensatę z POK przeniósł wierzytelność wobec Ciebie za zawartą transakcję na Allegro i nie ma prawa się domagać od Ciebie czegokolwiek.
Jeśli nęka Cię mailami i wiadomościami poprzez Allegro, to również możesz zgłosić do obsługi Allegro.
W przypadku powtarzających się lub istotnych naruszeń Regulaminu rozumianych jako:
8. wysyłanie wiadomości o charakterze spamu do innych Użytkowników
12. dokonywanie zakupów w celu innym niż finalizacja Transakcji,
15. naruszanie zasad określonych w art. 10.1 RA (Wszelkie działania podejmowane przez Użytkownika w ramach Allegro powinny być zgodne z Regulaminem, dobrymi obyczajami oraz obowiązującymi przepisami prawa, w tym dotyczącymi ochrony praw konsumenta. Użytkownik nie może podejmować działań sprzecznych z Regulaminem, dobrymi obyczajami oraz obowiązującymi przepisami prawa, a także działań, które negatywnie wpływają na bezpieczeństwo funkcjonowania Allegro lub szkodzą Użytkownikom.)Allegro.pl może:
c. czasowo ograniczyć Użytkownikowi dostęp do poszczególnych usług świadczonych w ramach Allegro, w szczególności ograniczyć na czas określony lub nieokreślony funkcjonalność Konta Użytkownika,
d. zawiesić na czas określony lub nieokreślony jedno, kilka bądź wszystkie Konta tego Użytkownika.
Odnośnie ostatniego zdania powyżej - czyli konto jego partnerki też i każde inne, które z nim powiążą m.in. przez logowanie się z tego samego ip.
@medalik_2009 zostało zgłoszone i allegro zablokowało tego Pana drugie konto z którego kupił drugą lalkę i znowu chciał zwrot pieniędzy i tak jak piszesz to jakaś próba wyłudzenia bo jak to inaczej nazwać skoro kupuje lalkę poraz drugi i to samo
Panie medalik czytaj Pan ze zrozumieniem. Jak dostałem zwrot środków z POK to chciałem zwrócić uszkodzoną lalkę do sprzedawcy. Nie chciałem żadnego zwrotu pieniędzy bo już były zwrócone. Pani nie chciała żebym jej lalki wysyłał mimo tego że taki jest dobry zwyczaj. Nikogo nie nękam i proszę się liczyć ze słowami. Jak Pan nie zna sytuacji to proszę ślepo nie wierzyć sprzedawcy, który na aukcji sprzedaje przedmiot nowy z roczną rękojmią a później twierdzi że to moja 5 letnia córka uszkodziła mechanicznie lalkę. To co miała na nią patrzeć przez szybę? Wychowałem 4 dzieci które miały setki zabawek i takich cyrków nie było. Żeby lalka za 150 złotych zepsuła się po 5 minutach zabawy?
Słabiutko u Ciebie z tym "wyższym prawniczym", oj słabiutko...
Nie wiesz, że w sporach prawnych używa się argumentów merytorycznych, a nie "Pani nie wie, kim ja jestem!". Nie wiesz, że jeśli Allegro wypłaciło Ci pieniądze z POK i nie wystąpiło do sprzedającej z roszczeniem zwrotnym ani nie wyciągnęło jakichkolwiek innych konsekwencji, to znaczy, że nie uznali Twojej racji, a kasę zwrócili "ze względów wizerunkowych". Nie wiesz, że uszkodzenia mechaniczne z zasady nie podlegają reklamacji - a nie przedstawiłeś żadnych faktów i dowodów na to, że lalka straciła rączkę na skutek wady fabrycznej, a nie z powodu niewłaściwego użytkowania. Nawet nie zaprzeczyłeś słowom sprzedającej, że "dziecko urwało jej rączkę".
Zamiast tego posuwasz się do szantażu (w sensie potocznym, nie prawnym), żeby wymusić na sprzedawcy dogodną dla siebie decyzję reklamacyjną.
Wstyd🙄
Jeśli naprawdę udzielasz rocznej rękojmi na nowe przedmioty, lepiej szybko to zmień. Masz do czynienia z człowiekiem, który z zemsty może Ci nabruździć, jeśli tylko znajdzie skuteczny sposób.
No niestety kasiulka nakłaniasz sprzedawcę do zmiany zapisów dot. rękojmi które są niezgodne z prawem i jeszcze robisz to publicznie? Doprawdy masz tupet. Wstyd
@Jacent34 napisał(a):
No niestety kasiulka nakłaniasz sprzedawcę do zmiany zapisów dot. rękojmi które są niezgodne z prawem i jeszcze robisz to publicznie? Doprawdy masz tupet. Wstyd
A co jest wstydliwego w zwróceniu uwagi na błędny zapis i poproszenie o jego skorygowanie?
@Kardamon013 zerknąłem na Twoje oferty i nie możesz iść na łatwiznę i jednego zapisu dotyczącego reklamacji używać do produktów nowych i używanych.
Sprzedając jako firma przy produktach nowych musisz zamieścić informację o 2-letniej rękojmi, a jedyne ograniczenia jakie możesz nałożyć są wymienione w art. 38 UoPK.
Przy towarach używanych, po zwrocie itp. możesz rękojmię skrócić do 1 roku.
@medalik_2009 dziękuję za zwrócenie uwagi automatycznie mi ustawiło bo większość mam rzeczy używanych możesz coś podpowiedzieć albo jak zapisać żeby było poprawnie zrobione ?
A Ty kim jesteś w życiu?
Jeszcze nie mam spokoju bo zaś zgłosił uszkodzenie drugiej lalki którą kupił z innego konta ktore mu zablokowali
Tak samo mechaniczne, jak tej pierwszej? Jeśli tak, odrzuć. W żadnym wypadku nie ignoruj, tylko odrzuć.
Jak się będzie gość dalej rzucał, w końcu zawieszą mu i to pierwsze konto😊
Oczywiście on ich wtedy pozwie, a cały zarząd Allegro "będzie płakał na sali sądowej"😂🤣😂
@Kasiulki2 tak i taki sam schemat dziecko urwalo dźwignie od skrzydeł lalki myślę że to już było specjalnie zrobione został zablokowany i kupił z innego konta tylko po co żeby znowu dostać pieniądze z pok szczerze mówiąc to jest moja pierwsza odrzucona reklamacja i zasadna w 100%
@Kasiulki2 ten pan od początku ma problem w sobotę kupił ponownie lalkę z innego konta i znowu to samo dziecko znowu uszkodziło a allegro zablokowało temu Panu drugie konto nie będę tu udostępniać co ten pan pisze a raczej pisze swoje wypociny nękające i wymusza ze ma rację nie jestem z Panem @Jacent34 na Ty i tak jak już pisałam kulturę osobistą ma się wrodzoną nie nabytą.Zastanawia mnie jedno skoro lalka została uszkodzona dostał Pan zwrot pieniędzy to czemu pan kupił drugą lalkę i to z innego konta i to jeszczcze od naszej firmy gdzie jak to Pan nazwał jestem oszustką . Allegro nie dało mi upomnienia jeśli mnie pan nękał i zastraszał miałam prawo dać pana na czarną listę.
Proszę opublikować moje rzekome groźby. Nie robi pani tego bo takich nie było. Wie pani że rękojmia na towar nowy na rok jest niezgodna z przepisami?
A czy Pan wie że się przyznał że to dziecko uszkodziło już dwie lalki musi Pan mieć nudne życie skoro szuka zaczepek na allegro i od samego początku mnie obraża to samo było i teraz pisze Pan z dwóch kont dlatego drugie już zablokowali proszę się już nie udzielać panie prawnik albo polcjant bo już niewiadomo kim Pan jest.Nie odpusuje Panu na wiadomosci prywatne to tu Pan pisze monologi .
Żal mi takich osób. A później płaczą na sali sądowej.
I proszę się zapoznać z definicją monologu. Bo póki co to jest dyskusja. Ale co ja tłumaczę osobie która nie zna przepisów prawa handlowego a nazywa się sprzedawcą. Dno i dwa metry mułu.
Ignoruj gagatka. Sprawa zakończona, nic Was już nie łączy, nie ma po co pisać, Ty nie musisz odpowiadać.
Tylko broń Boże nie usuwaj wiadomości od niego - co prawda Allegro ma swoje kopie maili, ale w razie czego nie będziesz musiała się prosić😁
To Pani bezczelnie kłamie. Dzisiaj mam umówioną rozmowę z allegro więc wyjaśnię sytuację do końca. Chciałem zwrócić Pani uszkodzoną lalkę skoro dostałem zwrot z POK ale Pani odmówiła jej przyjęcia. Nie chciałem od Pani żadnego zwrotu pieniędzy bo już były zwrócone więc proszę nie kłamać i nie wprowadzać innych użytkowników allegro gadane w błąd. Proszę nie robić z siebie ofiary bo to my jesteśmy poszkodowani. Pani sprzedaje przedmioty nowe z roczną rękojmią a później twierdzi że to moja córka po 5 minutach zabawy uszkodziła mechanicznie lalkę. I proszę nie kłamać że panią nękam bo to nie prawda. Dowiodę swojej racji przed allegro a później przed innymi organami. I proszę pamiętać że zapowiedź wykorzystania instrumentów prawnych nie jest nękaniem ani straszeniem. Miał się pani prawnik ze mną kontaktować i cisza.
Ty zapewne należysz do tych drugich?