Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupiłem 11 lipca Telefon z firmy JUSTAX od razu nie działał głośnik odesłałem do naprawy. Jak powrócił działał tydzień i znowu odesłałem stwierdzono że to moja wina( że błąd karty albo że nie ma zasięgu). Telefon wrócił i po dniu przestał działać. Po co mi tel jak nie działa dzwięk.
@rafal2244 Składaj reklamację w ramach rękojmi: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/, czas na dyskusję i POK minął ale spróbuj poprosić ALl o pomoc: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
@rafal2244 Zawsze przy pisemnej reklamacji powołuj się na rękojmię, która jest obowiązkowa i która trwa dwa lata. Nie powołuj się na żadne gwarancje. Przy drugiej reklamacji z rękojmi, gdy towar już był naprawiany, możesz odstąpić od umowy i domagać się zwrotu wpłaty, o ile wada jest istotna. Złóż drugą pisemną reklamację z rękojmi i odstąp od umowy, domagaj się zwrotu środków. Jeśli sprzedawca będzie Ci stwarzał problem, poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
lew wyżej wprowadza Cię w błąd. Czas na Program Ochrony Kupujących nie minął, ponieważ czas ten może zostać wydłużony, zgodnie z regulaminem;
Formularz winien być wysłany do Allegro.pl nie wcześniej niż po 14 dniach, ale nie później niż 180 dni od zawarcia umowy zakupu Towaru. W uzasadnionych przypadkach termin wskazany powyżej może zostać skrócony lub wydłużony. O skróceniu lub wydłużeniu terminu Kupujący zostanie poinformowany przez Allegro.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Masz sporą szansę na zwrot całej wpłaty z POK.