Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sklep omyłkowo wysłał 2 produkty, zamiast 1. Tego samego dnia zgłosiłam to i zostałam poinformowana, że został do mnie wysłany kurier. Kurier był w trakcie mojej nieobecności w domu, poprosiłam firmę przewozową o ponowny kontakt kuriera tylko po godzinie 17 - nie przyjechał, dziś dpd zaproponowała kuriera znowu w godzinach kiedy pracuję i nie ma mnie w domu. Paczę chcę zwrócić przez punkt pick up firmy dpd - niestety firma nie chce mi jej przekierować i nie chce podać numeru zgłoszenia by nie dublować kosztów.
Co śmieszniejsze firma sobie zastrzega przy zwrocie, że nie odbiera paczek za pobraniem - tu by był koszt wysyłki - nie nadam jej jeśli nie opłacę. A to nie moja wina, że sklep się pomylił i to nie mój koszt powinien być. na Allegro mam status "zamówienie w kilku przesyłkach".
Co mogę zrobić?
@Uulencja Napisz do sprzedawcy niech reklamuje u przewoźnika, on odpowiada za towar do momentu dostarczenia.
Niestety sklep nic w tym temacie nie robi, oprócz tego, że wysłał kuriera, który jeździ tylko w godzinach kiedy ludzie są normalnie w pracy.
@LEW433 przecież były dwie próby doręczenia, co ma do do tego sprzedawca 🙂
@kostas11 Może pomoże, wpłynie ( tak z magii świąt).😁
@Uulencja kto zamawia kuriera jak jest w pracy, kurier nie ma obowiązku podjeżdżać na wyznaczoną godzinę, mają swoje rejony i o tych są potem awizo, zawsze możesz po pracy podjechać na centralę i odebrać 🙂
A w mailu nie masz przekierowania na punkt odbioru ?
@kostas11 Tak, i siedzisz cały dzień, każdy ma swoją pracę. Wiesz i sprzedawcy i kupujący mają problem z kurierami, wszystko zależy od człowieka.
to nie ja mam odbierać ale kurier - i to nie ja mam latać za kurierem, bo to omyłka sklepu. Moja dobra wola, że poinformowałam o zdublowaniu paczek - nawet się nie kapnęli w sklepie. Chcę oddać uczciwie zdublowany produkt, a nie brać urlop i czekać na kuriera.
Jeśli dobrze rozumiem, to @Uulencja dostała 2 paczki i chce jedną odesłać. Tak?
dostałam 2 zamiast 1 zamówionej - dokładnie 🙂
@UulencjaOpisz tą sytuacje sprzedawcy któremu odsyłasz paczkę i podaj mu godziny możliwe na odbiór. Niech on się tym martwi. może zmienić firmę kurierską, może opłacić sam nadanie paczki a Tobie tylko wysłać list przewozowy w dogodnej dla was obojga firmie kurierskiej.
Odpisałam - cisza. Stąd dziś wysyłam im paczkę sama.
@Uulencja To Ty jemu próbujesz pomóc w odzyskaniu towaru, więc wyznacz mu datę i godzinę odbioru. On Ci łaski nie robi i niech nie kombinuje, niech nie podsyła Ci kurierów kiedy Cię nie ma. Napisz mu że jeśli się nie stawi po odbiór, będziesz mu naliczać opłatę za składowanie, a kiedy wartość składowania zrówna się z ceną towaru, przechodzi on na Twoją własność 🙂