Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
co moge zrobic: kupilem hulajnoge z dostawa w Polsce. Odebralem, ale nie spełnia parametrów z oferty sprzedaży.
udokumentowalem to, sprzedajacy stwierdzil ze to wina zepsutego wyswietlacza. I teraz robia sie problemy; zabralem ja do Norwegii bo tu mieszkam i kupujacy nie ma mozliwosci wyslania nowego wyswietlacza do Norwegii ( jedynie Polska) gdy odmowilem takiemu rozwiazaniu, polecil odeslac do Niemiec hulajnoge i otrzymam zwrot naleznosci, ale nie zgadzam sie bo jest to spory wydatek wysylki a nikt mi za to nie zwroci.
Za 4 dni minie 14 dni od kiedy zglosilem reklamacje i dalej nie ma rozwiazania ze strony sprzedającego.
A może masz kogoś w Polsce, kto mógłby ten towar w Polsce odebrać i wysłać do Ciebie?
Sprzedawca nie ma obowiązku wysyłać towaru do Norwegii, nawet w ramach reklamacji. Ale nie rozumiem dlaczego zwrot ma być do Niemiec, a nie do Polski. Co było w aukcji? dokąd zwrot?. Bo to chodzi o zwykły zwrot konsumencki, tak?