anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z odzyskaniem pieniedzy

ARTUR00077
#1 Nowicjusz

co moge zrobic: kupilem hulajnoge z dostawa w Polsce. Odebralem, ale nie spełnia parametrów z oferty sprzedaży. 
udokumentowalem to, sprzedajacy stwierdzil ze to wina zepsutego wyswietlacza. I teraz robia sie problemy; zabralem ja do Norwegii bo tu mieszkam i kupujacy nie ma mozliwosci wyslania nowego wyswietlacza do Norwegii ( jedynie Polska) gdy odmowilem takiemu rozwiazaniu, polecil odeslac do Niemiec hulajnoge i otrzymam zwrot naleznosci, ale nie zgadzam sie bo jest to spory wydatek wysylki a nikt mi za to nie zwroci. 
Za 4 dni minie 14 dni od kiedy zglosilem reklamacje i dalej nie ma rozwiazania ze strony sprzedającego.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Client:35386082
#16 Inspirator

A może masz kogoś w Polsce, kto mógłby ten towar w Polsce odebrać i wysłać do Ciebie?

Sprzedawca nie ma obowiązku wysyłać towaru do Norwegii, nawet w ramach reklamacji. Ale nie rozumiem dlaczego zwrot ma być do Niemiec, a nie do Polski. Co było w aukcji? dokąd zwrot?. Bo to chodzi o zwykły zwrot konsumencki, tak?

oznacz moderatorów