anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z opłacaniem zamówienia

Client:40693407
#8 Zapaleniec#

Od około miesiąca nie mogę opłacić żadnej przesyłki, cały czas płatność w toku

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

Cały czas ta sama?

oznacz moderatorów

Client:40693407
#8 Zapaleniec#

Nie, poprostu zamawiam coś, chce zapłacić przelewem. Kasy z konta nie bierze a w allegro mam komunikat " Oczekuję na potwierdzenie płatnosci" Ten komunikat nie znika przez kilka godzin więc anuluje tranzakcje 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:40693407 widzę, że jest to cały czas ta sama metoda płatności. Czy kontaktowałeś się z bankiem w sprawie tych problemów? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:40693407
#8 Zapaleniec#

Problem rozwiązany

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Gratuluję  😁

Praktyka czyni mistrza

oznacz moderatorów

marko42
#7 Wielbiciel#

podziel się jak rozwiązałeś problem.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:40693407  Moja szklana kula mówi że masz przestarzały system operacyjny lub aplikację i bank nie  pozwala na dostęp.  Ale to tylko kula, ona nie wie jak się łączysz z bankiem, czy to Windows czy iOS a może android?  Za dużo niewiadomych.

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Ostatnio ciągle na Allegro są problemy z wykonaniem płatnosci. Allegro zwala na bank a bak twierdzi, ze problem lezy po stronie odbiorcy platnosci.

Spychologia 😡

oznacz moderatorów