anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z oponami

Client:49215053
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, 
Sytuacja wygląda tak, że normalnie wszedłem w wyszukiwarkę, zaznaczyłem odpowiednie filtry w tym Liczba opon w ofercie: Komplet 4 sztuk. Znalazłem ofertę zimowe opony Pirelli, w ogłoszeniu jest zestaw 4 sztuk i jest napisane również 174,75 zł/szt. z kolei w parametrach jest napisane Liczba opon w ofercie: Komplet 4 szt.  Przejrzałem opinie i uznałem super oferta, kupuję.
Przyszedł dzień w którym kurier przyniósł jedną oponę zamiast 4, więc otworzyłem dyskusję. Po otworzeniu dyskusji, sprzedawca uznał, że logiczne jest to, że 699 zł dotyczy jednej sztuki bo to ,,klasa premium''. Gdzie w ogłoszeniu wskazywało jednak inaczej. Nie zajmuję się na codzień oponami żeby znać się co jest premium a co nie, sprzedający powiedział abym zwrócił oponę, a on zwróci wpłacone koszty oraz koszty zwrotu opony. Po wysłaniu sprzedającemu paragonu ze zwrotem uznał, że zwróci mi koszty opony i wysyłki, a zwrotu już nie. Sprzedawca dodał jeszcze, że naiwnie liczyłem na to, że otrzymam 4 sztuki, a aktualnie ogłoszenie już poprawił.

Co mogę zrobić w tej sprawie? Znajomy mówił mi, że przysługują mi 4 opony.
Ja ze sprzedającym najpierw dogadałem się, że zwróci mi koszty, chciałem wyjść na 0 i zostawić temat, a teraz nie nie zwróci mi wszystkich środków. PozdrawiamIMG_5367.jpegIMG_5302.pngIMG_5303.png

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mdrogeria
#21 Demiurg#

nic  ,możesz zwrócić , sprzedawca ma prawo w takim przypadku odstąpić od obowiązku realizacji zamówienia powołując się na RAŻĄCY BŁĄD W CENIE ,,

na potwierdzenie zacytuję Twoje słowa ,,Przejrzałem opinie i uznałem super oferta,,,

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:49215053 Przypomnij sprzedającemu w dyskusji o tym, że złożył deklarację zwrotu kosztów odesłania.

oznacz moderatorów

Client:113975843
#1 Nowicjusz#
oznacz moderatorów

Client:113975843
#1 Nowicjusz#

<h1>aaaa12111111111</h1>

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:113975843 klawiatura Ci się zacięła ?

oznacz moderatorów

Client:113975843
#1 Nowicjusz#

i don't know what is going on with my account

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:49215053 źle wystawiona oferta, jak nie masz zwrotu darmowego, złóż reklamację i poproś o dosłanie 3 opon lub niech zbiera źle wysłany towar i odda Ci koszt wyjdziesz na 0 zł 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów