anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnością Allegro lokalnie

au_lait
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry

Uprzejmie informuję, że w dniu 13 lipca br. dokonałem wpłaty w wysokości 119,99 tytułem: IdT 2219154909 PayU Allegro. W dniu dzisiejszym otrzymałem maila od Allegro, aby podać dane do zwrotu ww. wpłaty. Szczerze powiedziawszy, nie bardzo rozumiem. Proszę o pilne wyjaśnienie.

Pozdrowienia

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

@au_lait Twoja wpłata przelewem tradycyjnym została anulowana. Być może był jakiś błąd w danych do przelewu. Wpłata nie dotrze do sprzedawcy, tylko wróci do Ciebie. W zakładce Moje zakupy Ponów płatność. Wykonując przelew niczego nie zmieniaj, wszystkie dane muszą być dokładnie takie, jakie zobaczysz po ich wygenerowaniu.

oznacz moderatorów

au_lait
#7 Wielbiciel#

Przelew został wygenerowany automatycznie.

Muszę to chyba wyjaśnić z PayU. Dostali wpłatę i nie przekazali jej do Allegro.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@au_lait, widzę, że konsultujesz z nami tę sprawę mejlowo. Wkrótce otrzymasz odpowiedź. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

au_lait
#7 Wielbiciel#

Napisałem reklamację do PayU, gdyż to od nich dostałem automatycznego maila z prośbą o dane do zwrotu wpłaty. Polecenie wpłaty wygenerowałem automatycznie. Jeśli do 16-tej sprawa się nie wyjaśni, poproszę o zwrot środków i wykonam przelew w inny sposób. 

oznacz moderatorów