Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Uprzejmie informuję, że w dniu 13 lipca br. dokonałem wpłaty w wysokości 119,99 tytułem: IdT 2219154909 PayU Allegro. W dniu dzisiejszym otrzymałem maila od Allegro, aby podać dane do zwrotu ww. wpłaty. Szczerze powiedziawszy, nie bardzo rozumiem. Proszę o pilne wyjaśnienie.
Pozdrowienia
@au_lait Twoja wpłata przelewem tradycyjnym została anulowana. Być może był jakiś błąd w danych do przelewu. Wpłata nie dotrze do sprzedawcy, tylko wróci do Ciebie. W zakładce Moje zakupy Ponów płatność. Wykonując przelew niczego nie zmieniaj, wszystkie dane muszą być dokładnie takie, jakie zobaczysz po ich wygenerowaniu.
Przelew został wygenerowany automatycznie.
Muszę to chyba wyjaśnić z PayU. Dostali wpłatę i nie przekazali jej do Allegro.
@au_lait, widzę, że konsultujesz z nami tę sprawę mejlowo. Wkrótce otrzymasz odpowiedź.
Napisałem reklamację do PayU, gdyż to od nich dostałem automatycznego maila z prośbą o dane do zwrotu wpłaty. Polecenie wpłaty wygenerowałem automatycznie. Jeśli do 16-tej sprawa się nie wyjaśni, poproszę o zwrot środków i wykonam przelew w inny sposób.