Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dokonałem zakupu łóżeczka dla dziecka na kwotę 888,99. Płatność BLIK po stronie banku przeszła prawidłowo (aktualnie widnieje w blokadach). W widoku transakcji jest jednak komunikat "Płatność w toku. Oczekujemy na potwierdzenie płatności." Dzieje się dzisiaj coś z płatnościami? Co mogę zrobić z tą sytuacją? Ponowne zapłacenie nie wchodzi w grę ze względu na ograniczone środki.
@Dezu-D1 niestety nikt Ci nie przyspieszy tego zwrotu, musisz poczekać aż kasa wróci i kupić ponownie
@Dezu-D1 występują dziś problemy z działaniem metody płatności BLIK. Widzę jednak, że płatność za wskazane zamówienie jest zrealizowana prawidłowo.
Jakieś parę minut temu dostałem wiadomość na maila o zapłaceniu za przedmiot. Dzięki za info.
@Client:58406857 jeżeli zakup na prawdziwej stronie allegro to pieniądze powinny do 3 dni roboczych wrócić.
Środki pobrane z konta (blik) a płatność na allegro oznaczona jako nieudana i informacja o konieczności dokończenia transakcji. Co zrobić w tej sytuacji? Nie zamierzam ponownie opłacać towaru bo nie mam gwarancji co do tego, co się stanie z pieniędzmi.
@kartofl kolejny dziś wątek. Chyba blik znów złapał zadyszkę jak ostatnio. Nieudana płatność powinna wrócić do 3 dni roboczych
@Client:44052296 nie chyba, tylko na pewno😉, ale tym razem niektóre płatności przechodzą po czasie, a inne wracają, więc to loteria😁