anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnością BLIK

Y4r3k
#1 Nowicjusz#

Zapłaciłem dzisiaj BLIKiem za zakup. Cały czas widniała informacja, że płatność jest w toku, mimo pobrania przez bank pieniędzy za zakup. Anulowałem tą płatność i ponownie zapłaciłem za zakup z pozytywnym skutkiem, lecz moje konto jest teraz obciążone podwójnie. Proszę o informacje jak rozwiązać ten problem.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

motofreak1
#1 Nowicjusz#

Mam to samo, też jestem ciekaw.

W teorii środki anulowane powinny wrócić do 3 dni roboczych.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Y4r3k podwójna płatność wróci na Twoje konto automatycznie w ciągu 3 dni roboczych 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów