anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z płatnością blikiem [18.05.2025]

MAMY ROZWIĄZANIE!
slonko341
#8 Zapaleniec#

Witam,
zapłaciłem blikiem, pieniądze z konta zeszły ale allegro "krzyczy" że transakcja nie dokończona bo nie wpłynęły pieniądze, co robić?

oznacz moderatorów
46 ODPOWIEDZI 46
Client:35386082
#15 Entuzjasta#

Sam znalazłeś na Allegro Lokalnie czy ktoś Ci podesłał link?
I co było w potw. bliku,że za co płacisz i komu?
Jeżeli podesłany link to prawdopodobnie oszustwo.

oznacz moderatorów
slonko341
#8 Zapaleniec#

ze strony allegro

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@slonko341 widzę, że Twoja ostatnia płatność blik jest anulowana. Sprawdź, czy możesz wygenerować potwierdzenie płatności w swojej aplikacji bankowej. Jeżeli tak, prześlij je nam przez formularz. Jeżeli nie, środki są w blokadzie, i powinny niedługo wrócić na Twoje konto. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Martyna-19
#1 Nowicjusz#

Pani Alicjo u mnie ta sama sytuacja 

platnosc blik, pieniądze z konta pobrane a na allegro status płatność w toku. 
myślałam że błąd w banku jeden zakup anulowałam, kupiłam ponownie i ta sama sytuacja. 

oznacz moderatorów
slonko341
#8 Zapaleniec#

nie mam jak dołączyć potwierdzenia

oznacz moderatorów
levelina23
#7 Wielbiciel#

Mam podobny problem co @slonko341, wpłaciłam środki, przelew wyszedł, ale w aplikacji nadal widnieje jako do spłaty. Termin mija 21 maja, więc chciałabym to wyjaśnić w miarę szybko. Czy mam ponowić płatność?

oznacz moderatorów
slonko341
#8 Zapaleniec#

Super pieniądze zwrócone, transakcja realizowana, jutro ma dojść, Dziękuję bardzo!!!

oznacz moderatorów
slonko341
#8 Zapaleniec#

Super pieniądze zwrócone, transakcja realizowana, jutro ma dojść, Dziękuję bardzo!!!

oznacz moderatorów
Martyna-19
#1 Nowicjusz#

U mnie ta sama sytuacja, przedmiot kupiony ponad godzinę temu z konta pobrało pieniądze a na allegro status platnosc w toku …

oznacz moderatorów
Client:33805150
#2 Obserwator#

Witam, u mnie to samo. Pieniądze z konta zostały pobrane, niestety zakup miał status "W toku". Anulowałam płatność, ale pieniądze nie wróciły na konto. Co robić?

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@slonko341 @Martyna-19 @Client:33805150 dostaliśmy informację, że obecnie Blik odnotowuje problemy techniczne. Na ten moment proszę was o cierpliwość. Środki za płatności, które nie zostaną poprawnie sfinalizowane będą zwrócone. Wstrzymajcie się proszę z ponawianiem płatności metodą Blik. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
slonko341
#8 Zapaleniec#

ponowiłem za nim to przeczytałem z kodem poszło dobrze drugi raz., czekam na zwrot środków za 1 płatność.

oznacz moderatorów
beata198745
#1 Nowicjusz#

Zaplacilam alegro smart blikiem pieniądze zostały pobrane a na alegro widnieje nie zapłacone 

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@beata198745 Blik odnotowuje obecnie problemy techniczne. Proszę Cię o cierpliwość. Jeżeli płatność nie zostanie poprawnie sfinalizowana, środki wrócą na Twój rachunek. Na ten moment proszę, żebyś nie ponawiała płatności. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

Problemy z płatnością Blik zostały rozwiązane. Możecie już ponowić płatność 🙂 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
santa02
#2 Obserwator#

Chyba nadal jest problem... Allegro mówi od pół godziny, że płatność w toku, a aplikacja bankowa wyświetliła, że opłacone poprawnie i zablokowała kwotę.

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@santa02 @szmort @jaraspmi  funkcjonalność była przywrócona, jednak problemy techniczne Blik wróciły na chwilę i trwały do 17:50. Obecnie ta metoda płatności powinna być dostępna. Jeżeli wasze płatności są rozpoczęte należy je anulować i ponowić. Jeżeli wcześniej została zablokowana na waszym rachunku kwota na poczet transakcji, blokada zostanie zdjęta a środki przywrócone. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
jaraspmi
#2 Obserwator#

Anulowałem płatność Blikiem, wybrałem płatność przelewem za pośrednictwem paypro i nadal komunikat że płatność w toku.. 😖 

oznacz moderatorów
szmort
#7 Wielbiciel#

Czy ktoś nadal ma taki problem? U mnie dwie transakcje wiszą " W toku" chyba od godziny, pieniądze pobrane z konta.

oznacz moderatorów