Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
do tej pory nie było problemu z płatnościami. Dziś się pojawił, polega na doborze banku. BNP Paribas ma oddzielne strony logowania na konta prywatne GOonline i firmowe GOonline Biznes. Zarówno loginy jak hasła są zupełnie różne. Posiadam konto allegro firmowe (wasza nazwa business) i teraz przy wyborze banku przy próbie płatności przekierowywany jestem na stronę bankowości prywatnej, gdzie nie mam konta. Za cholerę nie jestem tego w stanie zmienić by wybrać konto firmowe banku GOonline Biznes. Jakieś sugestie co zrobić?
@megacar1 Cześć. W przypadku metody BNP Paribas opcja płatności z rachunku firmowego nie jest dostępna ze względu na ograniczenia po stronie banku.
hmm do tej pory była, co się zmieniło?
dziwne bo w innych serwisach jest dostepne
Mam ten sam problem i jest to dość wkurzające. Bank twierdzi że wina nie leży po jego stronie, tylko od operatora płatności. Skoro to problem żebyście podłączyli pod tą opcję stronę do wyboru konta. To zróbcie dla klientów dwa rozwiązania np. BNP PARIBAS i BNP PARIBAS BIZNES i załączyli dwa różne linki do logowania lub jeśli macie usługodawcę usług płatności to zlećcie to im, jesteście na tyle dużą rybą że na pewno zostaniecie w tej kwestii wysłuchani a klienci będą Wam na pewno bardzo wdzięczni.
NIgdy nie wiem, czy będę w stanie zapłacić za pośrednictwem konta BNP Biznes, czy pojawi mi się okno logowania do konta prywatnego BNP (ktorego nie mam), nie mam pojęcia od czego to zależy. Problem istnieje już ponad półtora roku i nikt z tym nic nie robi. Allegro zrzuca winę na bank, a bank na Allegro. 😤
mamy ten sam problem z płatnością z konta firmowego, trzeba czekać na anulowanie płatności i wybrać np. za pobraniem
Jak widać problem nie rozwiązany. Czy zespół allegro mógłby się w końcu zabrać za ten problem? Jest to coraz bardziej irytujące. Nowe rynki sprzedaży uruchomione to może macie trochę więcej czasu na poprawę istniejących bubli.