Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z dokonaniem płatności - zapomniałam zmienić limitu na karcie, przez co płatność za pierwszym razem nie powiodła się. Po zmienieniu limitu chciałam ponowić płatność, ale nie jestem w stanie tego zrobić - cały czas wyskakuje mi komunikat "Nie można zaktualizować parametrów dostawy".
Próbowałam już wszystkiego - usunięcia cookies/historii przeglądania, innej przeglądarki, innego komputera, nawet w aplikacji mobilnej pojawia się ten sam komunikat. Jak mogę rozwiązać ten problem?
Kupić jeszcze raz. Czasem "anulowanie płatności" pojawia się po jakimś czasie i wówczas da się dopiero ponowić płatność.
Wejdź w zakładkę Moje zakupy, przy właściwym produkcie kliknij Szczegóły, potem w pozycji „anulowanie zakupu” kliknij Anuluj Zakup, wybierz powód anulowania i ponownie kliknij Anuluj zakup.
Jeśli nie masz tej opcji, wyślij sprzedawcy mailem swoją rezygnację z zakupu, to będzie odstąpienie od umowy.
Potem kup to samo po raz drugi i zapłać.