anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z płatnością - płatność anulowana, nie można ponowić płatności

ciaosonoanna
#1 Nowicjusz#

Mam problem z dokonaniem płatności - zapomniałam zmienić limitu na karcie, przez co płatność za pierwszym razem nie powiodła się. Po zmienieniu limitu chciałam ponowić płatność, ale nie jestem w stanie tego zrobić - cały czas wyskakuje mi komunikat "Nie można zaktualizować parametrów dostawy".

Próbowałam już wszystkiego - usunięcia cookies/historii przeglądania, innej przeglądarki, innego komputera, nawet w aplikacji mobilnej pojawia się ten sam komunikat. Jak mogę rozwiązać ten problem?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Kupić jeszcze raz. Czasem "anulowanie płatności" pojawia się po jakimś czasie i wówczas da się dopiero ponowić płatność.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@ciaosonoanna

Wejdź w zakładkę Moje zakupy, przy właściwym produkcie kliknij Szczegóły, potem w pozycji „anulowanie zakupu” kliknij Anuluj Zakup, wybierz powód anulowania i ponownie kliknij Anuluj zakup.

Jeśli nie masz tej opcji, wyślij sprzedawcy mailem swoją rezygnację z zakupu, to będzie odstąpienie od umowy.

Potem kup to samo po raz drugi i zapłać.

oznacz moderatorów