Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem, otóż jakiś czas temu zmieniłam telefon, a więc musiałam ponownie zalogować się na Allegro, niestety kazano mi wpisać kod weryfikacyjny który został wysłany na numer telefonu którego już nie posiadam. Założyłam nowe konto, podałam nowy numer który widnieje w systemie. Aby aktywować konto chciałam dokonać zakupu i zapłacić kartą, niestety przy płatności natknąłem się na problem, bowiem w celu zatwierdzenia płatności musiałam podać kod który również został wysłany na numer którego już nie posiadam, jak to możliwe skoro w systemie Allegro nie widnieje już ten numer tylko nowy który podawałam, Pan z obsługi kazał mi zapłacić przelewem tradycyjnym, ok wchodzę wybieram bank a tam co wysyła mnie na stronę gdzie mam wpisać identyfikator już tłumaczę mam konto w SGB bank spółdzielczy, i wszystkie przelewy logowania są na stronie Ebank net, nie na stronie logowania Banku SGB z czym wiąże się to iż nie mogę się zalogować do banku aby dokonać płatności. Czy ktoś miał podobny problem?
Numer zmieniłaś w ustawieniach allegro,a czy w banku też
Taki problem ma każdy kto zmienia swoje dane nie powiadamiając o tym nikogo z otoczenia kogo należy o tym powiadomić.
To jest częste, ludzie zmieniają numer telefonu, a kobiety również czasem nazwisko, miejsce zamieszkania i zapominają poinformować o tym znajomych, przyjaciół a również bank, Allegro i wszystkich komu ten numer udostępnili.
A potem wielkie zdziwienie.
Nie ma się czym chwalić, to po prostu wstyd
Wstyd to jest krasc. Dla Pana nie doinformowanego numer telefonu został zmieniony na Allegro, na infolinii oraz w banku. I to nie jest żaden wstyd a propos wszystko się wyjaśniło i to nie był Mój błąd.
@Client:90106301 Zapewne na koncie allegro miałaś włączone 2FA (dwustopniowe logowanie) i nie zmieniłaś tego w ustawieniach po zmianie nr-u telefonu. To samo z bankiem.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Client:90106301 Żeby to wszystko ogarnąć należałoby chyba najpierw udać się piechotą do banku z dowodem os. i w banku wyprostować dane osobowe. Potem powinno być już łatwiej.
Wszystko dawno już zostało zmienione zarówno w banku jak i na Allegro. A na nowym koncie widniał Mój stary numer, Miły Pan z obsługi już to pomogl wyprostować i wszystko się wyjaśniło. Mniej uszczypliwosci następnym razem, bo Ja pytałam o poradę a nie chamstwo. Na tyle głupia nie jestem aby nie zmieniać danych w banku co jest podstawą. Miłego dnia 🙂
@Client:90106301 Cieszymy się że wszystko dobrze się skończyło, uważam jednak że to dzięki takiemu właśnie wpisowi udało mi się sprowokować (poniekąd bardzo mądrą kobietę) do .... samodzielności i szybkiego załatwienia sprawy.
Również miłego dnia życzę