anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnością po zmianie numeru telefonu

Client:90106301
#7 Wielbiciel#

Witam, mam problem, otóż jakiś czas temu zmieniłam telefon, a więc musiałam ponownie zalogować się na Allegro, niestety kazano mi wpisać kod weryfikacyjny który został wysłany na numer telefonu którego już nie posiadam. Założyłam nowe konto, podałam nowy numer który widnieje w systemie. Aby aktywować konto chciałam dokonać zakupu i zapłacić kartą, niestety przy płatności natknąłem się na problem, bowiem w celu zatwierdzenia płatności musiałam podać kod który również został wysłany na numer którego już nie posiadam, jak to możliwe skoro w systemie Allegro nie widnieje już ten numer tylko nowy który podawałam, Pan z obsługi kazał mi zapłacić przelewem tradycyjnym, ok wchodzę wybieram bank a tam co wysyła mnie na stronę gdzie mam wpisać identyfikator już tłumaczę mam konto w SGB bank spółdzielczy, i wszystkie przelewy logowania są na stronie Ebank net, nie na stronie logowania Banku SGB z czym wiąże się to iż nie mogę się zalogować do banku aby dokonać płatności. Czy ktoś miał podobny problem? 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

TOBI421
#11 Animator#

Numer zmieniłaś w ustawieniach allegro,a czy w banku też

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Taki problem ma każdy kto  zmienia  swoje dane  nie powiadamiając o tym nikogo z otoczenia kogo  należy o tym powiadomić.

To jest  częste,  ludzie zmieniają  numer telefonu, a  kobiety również  czasem  nazwisko,  miejsce  zamieszkania   i  zapominają  poinformować o tym  znajomych, przyjaciół  a również  bank,  Allegro  i  wszystkich komu ten numer udostępnili.

A potem wielkie  zdziwienie.

Nie ma się czym chwalić,  to po prostu wstyd

oznacz moderatorów

Client:90106301
#7 Wielbiciel#

Wstyd to jest krasc. Dla Pana nie doinformowanego numer telefonu został zmieniony na Allegro, na infolinii oraz w banku. I to nie jest żaden wstyd a propos wszystko się wyjaśniło i to nie był Mój błąd. 

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Client:90106301 Zapewne na koncie allegro miałaś włączone 2FA (dwustopniowe logowanie) i nie zmieniłaś tego w ustawieniach po zmianie nr-u telefonu. To samo z bankiem.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:90106301   Żeby to wszystko ogarnąć  należałoby chyba najpierw udać  się  piechotą do banku  z dowodem os.  i  w banku  wyprostować  dane osobowe. Potem powinno być już łatwiej.

oznacz moderatorów

Client:90106301
#7 Wielbiciel#

Wszystko dawno już zostało zmienione zarówno w banku jak i na Allegro. A na nowym koncie widniał Mój stary numer,  Miły Pan z obsługi już to pomogl wyprostować i wszystko się wyjaśniło. Mniej uszczypliwosci następnym razem, bo Ja pytałam o poradę a nie chamstwo. Na tyle głupia nie jestem aby nie zmieniać danych w banku co jest podstawą. Miłego dnia 🙂 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:90106301   Cieszymy się  że  wszystko dobrze  się skończyło,  uważam jednak  że  to   dzięki takiemu  właśnie  wpisowi udało  mi się  sprowokować  (poniekąd  bardzo mądrą  kobietę)  do  ....   samodzielności   i  szybkiego  załatwienia  sprawy.

Również miłego dnia życzę

oznacz moderatorów