Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupowałem dziś produkt inaczej niż zwykle, tj. tylko i wyłącznie z telefonu, zazwyczaj robię to tak, że kupuję na komputerze i otwieram aplikację Blik na telefonie, aby uzyskać kod. Tym razem jednak nie miałem dostępu do komputera i chciałem wszystko zrobić z poziomu smartfona. Podczas płatności byłem zmuszony opuścić aplikację allegro i przejść na IKO w celu przepisania kodu, a potem potwierdzenia transakcji. Jednakowoż, przy kolejnym przejściu wyskoczył mi błąd oznajmiający "brak połączenia z internetem" i w sekcji "moje zakupy" widnieje napis płatność anulowana, jednak pieniądze z konta zostały pobrane a sprzedający ich nie otrzymał, co mogę zrobić w tejże sytuacji?
@Dagvi do trzech dni roboczych przyjdą z powrotem, możesz jeszcze raz zapłacić, lub poczekać na zwrot kasy i zapłacić na nowo.
Środki wrócą na twoje konto, tak jak napisał"general", kup powtórnie albo nie jak już nie potrzebujesz.
To i ja powtórzę, co już zostało napisane 🙂
Pieniądze z anulowanej wpłaty wrócą za 2-3 dni, w zakładce Kupione ponów płatność.