anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnością za produkt

Idź do rozwiązania
Dagvi
#8 Zapaleniec#

Witam, kupowałem dziś produkt inaczej niż zwykle, tj. tylko i wyłącznie z telefonu, zazwyczaj robię to tak, że kupuję na komputerze i otwieram aplikację Blik na telefonie, aby uzyskać kod. Tym razem jednak nie miałem dostępu do komputera i chciałem wszystko zrobić z poziomu smartfona. Podczas płatności byłem zmuszony opuścić aplikację allegro i przejść na IKO w celu przepisania kodu, a potem potwierdzenia transakcji. Jednakowoż, przy kolejnym przejściu wyskoczył mi błąd oznajmiający "brak połączenia z internetem" i w sekcji "moje zakupy" widnieje napis płatność anulowana, jednak pieniądze z konta zostały pobrane a sprzedający ich nie otrzymał, co mogę zrobić w tejże sytuacji?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
pulkownik66
#19 Nestor#

@Dagvi do trzech dni roboczych przyjdą z powrotem, możesz jeszcze raz zapłacić, lub poczekać na zwrot kasy i zapłacić na nowo.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Środki wrócą na twoje konto, tak jak napisał"general", kup powtórnie albo nie jak już nie potrzebujesz.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

To i ja powtórzę, co już zostało napisane 🙂

Pieniądze z anulowanej wpłaty wrócą za 2-3 dni, w zakładce Kupione ponów płatność.

oznacz moderatorów