Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie. Dziś po kupnie i opłaceniu blikiem 3 produktów od dwóch różnych sprzedawców dostałem informację że wpłata została anulowana, mimo iż pieniądze zostały pobrane z konta. Ponowiłem wiec wpłatę i pieniądze zostały pobrane po raz drugi, tym razem zamówienie zmieniło status na "opłacone". Czy pieniądze z pierwszej (anulowanej) transakcji wrócą do mnie?
@Kris3041990 Tak, wrócą automatycznie w ciągu 3 dni roboczych na Twoje konto bankowe. Jeśli tak się nie stanie, to koniecznie daj znać 🙂
Dziękuję za pomoc. Oby tak było, ponieważ w mailu od Allegro otrzymałem informację, że pieniądze nie zostały pobrane z konta. To mnie trochę zaniepokoiło.
@Kris3041990 Jeśli dostałeś takiego mejla, to dla bezpieczeństwa prześlij nam proszę potwierdzenie przelewu przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f&subjectId=dd1481bc-6... 🙂