Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od ponad miesiąca kupując za pomocą komórki nie mogę dokończyć zakupu wybierając płatność blik gdyż aplikacja automatycznie wybiera konto bankowe które akurat mi nie pasuje. Nie ma możliwości w aplikacji mobilnej zmiany tego a wcześniej była. Muszę szukać kogoś z komuterem stacjonarnym aby dokończyć płatności, jest to bardzo uciążliwe.
@las-kluzop z jakiej wersji aplikacji oraz urządzenia korzystasz?
urządzenie xiaomi miA3 wersja aplikacji 6.18.1
@las-kluzop podczas wyboru płatności, dokładnie w tym kroku, spróbuj proszę zmienić bank.
tak robiłem, ale blik dalej nie działał w zmienionym banku, a powiadomienia szły na inne konto w poprzednim banku
@las-kluzop To nie jest prawidłowe działanie w aplikacji, dlatego napisz proszę do nas wiadomość w tej sprawie tutaj. Idealnie będzie jeśli dołączysz zrzuty ekranu oraz informacje z jakiej aplikacji oraz urządzenia korzystasz.