Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupiłem towar, zapłaciłem od razu, ale jednak okazało się że nie o taki chodziło, więc zadzwoniłem do sprzedającego żeby tego nie wysyłał, tylko zwrócił mi pieniądze. Odpowiedź była w skrócie "nie, bo już kupiłem". Powiedziałem że zgodnie z prawem, mogę zwrócić do 14 dni, jeśli zakup był przez internet. Nie zrobiło to chyba na nim wrażenia. Na stronie transakcji nie umieścił warunków zwrotu, więc nie mam jak przesłać za pośrednictwem allegro. Boję się że odeślę towar i zostanę bez towaru i pieniędzy. Co radzicie?
Jeśli nie możesz dogadać się ze sprzedającym to w pierwszym kroku załóż dyskusję. Zrobisz to TUTAJ
🙂
Oswiadczenie o odstapieniu od umowy wyślij mailem, nie musi być przez allegro. Jesli był to zakup konsumencki i towar nie jest ustawowo wyłączony ze zwrotów to sprzedawca nie moze nie uznać odstąpienia.
@vecor Najważniejsze pytanie: kupiłeś od firmy czy osoby prywatnej?
Od prywatnej. Ale już sprawa załatwiona, rozmowa, podparcie się paragrafami, chyba dało rezultaty. Dziękuje wszystkim za zainteresowanie.
To jakie są te paragrafy na osobę prywatną?
@vecorTen sprzedawca ma taką samą wiedzę jak i Ty 🙂 Pamiętaj: osoba prywatna nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu. Reklamacji tak, zwrotu nie.
Jak się kupuje od osoby prywatnej rzecz na odległość to ona nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu. Przy złym zakupie pozostaje liczyć na dobrą wolę sprzedawcy, gdyż nie ma się wtedy 14 dni na zwrot jak w przypadku zakupu od firmy.