anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z płatnościami blik

las-kluzop
#7 Wielbiciel#

Od ponad miesiąca kupując za pomocą komórki nie mogę dokończyć zakupu wybierając płatność blik gdyż aplikacja automatycznie wybiera konto bankowe które akurat mi nie pasuje. Nie ma możliwości w aplikacji mobilnej zmiany tego a wcześniej była. Muszę szukać kogoś z komuterem stacjonarnym aby dokończyć płatności, jest to bardzo uciążliwe.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@las-kluzop z jakiej wersji aplikacji oraz urządzenia korzystasz? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

las-kluzop
#7 Wielbiciel#

urządzenie xiaomi miA3 wersja aplikacji 6.18.1

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@las-kluzop podczas wyboru płatności, dokładnie w tym kroku, spróbuj proszę zmienić bank. 

Płatność.jpg

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

las-kluzop
#7 Wielbiciel#

tak robiłem, ale blik dalej nie działał w zmienionym banku, a powiadomienia szły na inne konto w poprzednim banku

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@las-kluzop To nie jest prawidłowe działanie w aplikacji, dlatego napisz proszę do nas wiadomość w tej sprawie tutaj. Idealnie będzie jeśli dołączysz zrzuty ekranu oraz informacje z jakiej aplikacji oraz urządzenia korzystasz. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów