Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ostatnio mam problem z zakupami Allegro. Po wybraniu produktów, umieszczeniu w koszyku, podaniu adresu i nazwy paczkomatu wybieram swój bank (NestBank). Po czym nie zostaje przekierowana na stronę banku tylko od razu wykazuje ludzik, że coś z moją platnoscią jest i mam szukać tego w zakładce "Moje zakupy". Wchodzę w tą zakładkę i transakcja jest rozpoczęta, ale nie opłacona. Nie da się jej opłacić z poziomu "Moje zakupy", gdyż ponownie wyskakuje info, że coś poszło nie tak. Już dzwoniłam do banku, z płatnością internetową jest wszystko ok. Z resztą kupuje nie tylko na Allegro i nie mam problemu z płatnością. Czy ktoś może pomóc? Wie gdzie leży problem?
@joltur88 nie udało mi się powtórzyć błędu. Zaraz po zakupie zostałam przekierowana na stronę banku. Dlatego spróbuj proszę wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki lub spróbować na innej. Jeśli to nie pomoże to poproszę o zrzuty ekranu z opisem krok po kroku co się dzieje, gdy próbujesz opłacić zakup.
Mam ten sam problem nie da się zapłacić przez nest bank w innych bankach działa np Inteligo i mBank korzystam z aplikacji allegro więc to chyba nie przeglądarka
@pedrobiesy czy zaktualizowałeś aplikację lub spróbowałeś ją restartować? Czy kontaktowałeś się w tej sprawie z bankiem?
@joltur88 @pedrobiesy skontaktowaliśmy się w tej sprawie z operatorem płatności, który nie odnotował spadku związanego z tym bankiem, poprosili o więcej informacji, aby mogli to ponownie zweryfikować. Czy możecie napisać:
Z jakiego systemu operacyjnego korzystacie - iOS/Android (a także z której jego wersji)?
Z jakiej wyszukiwarki internetowej korzystacie?
Z której wersji aplikacji mobilnej?
Dokładny opis błędu (+ zrzuty ekranu).
W załączniku przesyłam screeny z kolejnej próby płatności 😭 Kilka dni temu robiłam zakupy z Allegro przez bank Pekao i nie miałam tego problemu. Dzisaj koniecznie muszę skorzystać z Nest Banku i znów ten problem. Już nawet ostatnio restartowałam aplikację, ale nie pomogło jak widać. Korzystam z Androida, nie mam pojęcia jaka to wersja🤷 zakupy robię przez aplikację mobilną instalowaną kilka dni temu-nie wiem która to wersja.
@joltur88 bardzo dziękujemy za te screeny, ale potrzebujemy jeszcze dokładnych informacji z jakiej wersji aplikacji korzystasz, dlatego otwórz proszę aplikację i wejdź w Moje Allegro> Konto> O aplikacji> O programie i napisz proszę jaki numer się tam znajduje.
W załączniku przesyłam screena z numerem aplikacji, chyba o to chodziło?
@joltur88 Tak, dziękuję. Sprawdzimy jeszcze raz tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko otrzymam więcej informacji w Twojej sprawie.
@joltur88 Mam jeszcze jedną prośbę, abyś sprawdziła, z jakiej wersji Androida dokładnie korzystasz. W tym celu:
Dopytuję Cię o to, ponieważ właśnie dostałam informację, że w wersji Android OS 10 oraz 11, płatności się nie udają z powodu błędnego certyfikatu SSL Nest Banku. Kontaktowaliśmy się już z bankiem w tej sprawie i w tej chwili Nest Bank próbuje to poprawić po swojej stronie. Jeśli jednak sprawdziłaś wersję Androida w swoim telefonie i będzie to inna wersja niż ta, którą wskazałam wyżej, daj mi proszę znać. Będziemy dalej starać się wyjaśnić tę sytuację.
Dziękuję za informację! 😉
W załączniku przesyłam screena z wersją androida
@joltur88 Twój telefon ma 10. wersję Androida. Nest Bank pracuje nad naprawą Certyfikatu SLL. Do czasu usunięcia problemu możesz korzystać z innych form płatności, na przykład z wygodnego kodu BLIK 🙂
Dziękuję za poświęcony czas i informację odnośnie problemów z płatnościami. To na prawdę spore utrudnienie. Mam nadzieję, że Nest Bank w miarę szybko się ogarnie. A czy może Bank określił się jak długo potrwa naprawa błędu?