anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z platnoscia

Client:101314811
#8 Zapaleniec#

Dokonałam przelewu payu ale sprzedawca nie otrzymał wpłaty gdzie to mogę zgłosić 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101314811 czy chodzi o zamówienie nr 015d4280-279a-11ee-83ff-f1dd4e247129? Jeśli tak, to płatność ma status "rozpoczęta" był to przelew tradycyjny, a taki może księgować się nawet do 5 dni roboczych, dlatego muszę poprosić Cię o cierpliwość. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Client:101314811
#8 Zapaleniec#

Tylko że przelewu dokonałam 28 czerwca 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To jak już nie doszedł to nie dojdzie, a kontaktowałeś się tam skąd wykonywałaś przelew?

oznacz moderatorów

Client:101314811
#8 Zapaleniec#

A sprzedawca nie otrzymał nadal przelewu 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101314811 podaj proszę numer tego zamówienia. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Client:101314811
#8 Zapaleniec#

Idtxx3236810468allegroxxpayu-nerf kusza

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101314811 ok, czyli chyba chodzi o zamówienie nr 26e99190-0de4-11ee-baab-95894bd7ed75 🙂
Płatność w tym zamówieniu została anulowana. Był to przelew tradycyjny, więc jest kilka możliwości: jeśli płaciłaś z konta bankowego, środki powinny wrócić na to samo konto;
jeśli płaciłaś w placówce to mogły trafić na konto techniczne placówki i trzeba to wyjaśnić z nimi (bankiem czy pocztą);
jeśli operator płatności miał problem ze zlokalizowaniem odbiorcy zwrotu to powinni wysłać Ci e-mail, sprawdź czy go nie ma.
Jeśli żadna z tych opcji nie pomaga, to prześlij proszę potwierdzenie tego przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Client:101314811
#8 Zapaleniec#

Dobrze wyśle potwierdzenie przewozu na podany przez Panią email. 

oznacz moderatorów

Client:101314811
#8 Zapaleniec#

Przepraszam miałam na myśli przelewu. 

oznacz moderatorów

Client:101314811
#8 Zapaleniec#

Nadal nie otrzymałam zwrotu pieniędzy na moje konto ? Proponowana opcja pomocy przez Państwa nie była pomocna do tej pory nie otrzymałam moich pieniędzy. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:101314811 a coś więcej ile czekasz i z jakiego powodu ? 

Pamiętaj że przy odstąpieniu sprzedawca ma ustawowo do 14 dni na zwrot kasy od odstąpienia 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101314811 25 lipca o 20:39 wysłaliśmy do Ciebie wiadomość e-mail w tej sprawie, jej treść:  "W przypadku nieudanej płatności jest ona zwracana automatycznie na rachunek nadawcy przelewu. Zachęcam do weryfikacji swojego konta :)".
Wpłata powinna wrócić na to samo konto, z którego opłaciłaś zakup, sprawdź to proszę. 
Jeśli przelew został zlecony na poczcie lub w banku, to środki zostały zwrócone na rachunek techniczny tej instytucji, więc powinnaś zgłosić się do tego samego punktu, w którym zleciłaś przelew z jego potwierdzeniem i w ten sposób odzyskać wpłatę. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Client:113219270
#7 Wielbiciel#

Problem tkwi w szczegółach.

 

Błędne przekierowania są na porządku dziennym, problem jest z systemem PayPal i przekierowaniem.

Błędne płatności bez adresu powinny być rozstrzygane przez UODO Urząd Ochrony Danych Osobowych https://uodo.gov.pl/

Jeżeli kwota przekroczyła 150zł możesz sprawę zgłosić.

Często zdarza się, że płatności gubią się ze względu niezapłaconych rachunków, mandatu, parkowaniem w płatnym miejscu. Ale na to trzeba zasłużyć.

Korzystaj z BLIKA, potwierdzenie transakcji z np. **piiip** wymagają potwierdzenia, jeżeli sprzedający się nie zgodzi lub cena jest to negocjacji otrzymasz zwrot z automatu na konto w ciągu 24 godzin.

Przelewy 24 wydają się równie bezpieczne, lub formularz z poczty polskiej PayU w tradycyjny sposób dla chętnych załatwić sprawę w mieście podczas zakupów.

Pozdrawiam, martinmet

oznacz moderatorów