anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z przesyłką Allegro Orlen Paczka

Agnessa_06
#2 Obserwator

Cześć. Piszę ponieważ nigdy nie byłam w takiej sytuacji i nie wiem co zrobić. Dokonałam zakupu na Allegro z dostawą Orlen Paczka do paczkomatu. Sprzedawca przesyłkę nadał, paczka ruszyła w drogę, dzisiaj o g.9:48 dostałam powiadomienie, że dziś paczka dotrze do punktu odbioru po czym po minucie od tego powiadomienia status paczki zmieniał się na "Problem z przesyłką - przesyłka została uszkodzona". Nie wiem co w tym momencie powinnam zrobić - powiadomić sprzedającego i to po jego stronie leży rozwiązanie problem ?, zadzwonić, tylko gdzie i do kogo ? zgłosić na allegro problem z przesyłką ? Pozdrawiam. Agnieszka

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Agnessa_06 Załóż dyskusję ze sprzedawcą i opisz sytuację. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc.

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Agnessa_06 nie słuchaj @N_Nitka28 takie rzeczy jak uszkodzenia w transporcie zdarzają się i nie jest to powód  ,aby robić od razu raban , napisz do sprzedawcy wiadomość korzystając z funkcji ,, ,,pytanie o zakup ,,

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@mdrogeria Dyskusja to również forma kontaktu ze sprzedawcą. 🙂 

W przypadku jakichś problemów doradca Allegro ma wgląd w przebieg dyskusji. Jeśli skorzystasz z "pytanie o zakup" nie ma takiej możliwości. 

@Agnessa_06  Dyskusja ułatwi Twoją komunikację ze sprzedającym i szybko rozwiąże problem.

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Znaczy wyłączyliscie te boty wtryniające sie co chwilę w dyskusji i wiecznie przeszkadzajace?

Bo ja tam zwykle sprawę w wiadomosci załatwiam w 10 min, a w dyskusji dzień i to było zanim dyskusje jeszcze bardziej popsuliście... Teraz to strach pomyśleć, że jakaś wyskoczy.

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@N_Nitka28 dyskusja przy udziale Waszych bootów to awantura .

oznacz moderatorów

Agnessa_06
#2 Obserwator

Dziękuję za informację.

Mam jeszcze jedno pytanie - co właściwie dla mnie oznacza komunikat, że jest problem z przesyłką, bo została uszkodzona? Czy to oznacza że paczka nie zostanie dostarczona do paczkomatu tylko wróci do nadawcy ?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Agnessa_06 Dla Ciebie oznacza to , że paczka dotrze do Ciebie z opóźnieniem , teraz wszystko w rękach sprzedawcy , napisz do sprzedawcy wiadomość , na razie nic więcej zrobić nie możesz .

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Przy takim komunikacie jest możliwe, że sprzedawca złoży wniosek o rekompensatę za towar do firmy kurierskiej. Bedzie w tym celu od Ciebie domagał się zrzeczenia praw, byś drugiego wniosku nie złożyła. Potem on Tobie odda kasę, a jemu kurier wypłaci odszkodowanie. Przynajmniej tak to prawidłowo powinno wyglądać. Ale ja tam za wiele takich akcji nie mam i tylko w Inpoście to pewnie nie wiele wiem... Ale, że to delivery to głowy nie dam co wymyślą... 

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

Ajek88
#9 Pomysłodawca

Dlaczego ma się domagać zrzeczenia praw? Paczka nie została dostarczona i do momentu kiedy nie zostanie dostarczona adresatowi to tylko on ma prawo reklamować przesyłkę (chyba, że się sam tego prawa zrzeknie).

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Ajek88 Ja sie tam nie bedę kłócić dlaczego. Przy zakupie od firmy lepiej jest jak reklamuje firma w takiej sytuacji. Paczka do momentu odebrania jest odpowiedzialnoscią sprzedawcy i tak powinno być. Wyjątkiem jest gdy np. mam "przesyłka odebrana", a klient "niczego nie odbierałem, nigdy nawet kodu nie dostałem", no to już rzeczywiscie musi on. Zrzeczenia wołają po to, żeby obie strony nie wysłały reklamacji na jedną paczkę. Klientowi bez różnicy czy dostanie kase od sprzedawcy czy od firmy kurierskiej. Przynajmniej tak to zadziałało w moim przypadku z inpostem i klient nie narzekał na zwrot kasy już w dzień wysłania reklamacji. Dla niego to było szybciej... 

Z delivery może być cieżej, opinie są jakie są i tego nikt nie przeszkoczy... W sumie tam jest pewnie mała szansa na jakąkolwiek rekompensatę...

 

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Agnessa_06 To oznacza, że paczka została uszkodzona w transporcie i prawdopodobnie wróci do nadawcy, lub zostanie zutylizowana. 

W tej sytuacji najlepiej skontaktuj się ze sprzedawcą. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów