Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
co mam zrobić gdy otrzymałem wiadomość na mail'a, że osoba sprzedająca otrzymała wpłatę a po tygodniu nie dostarczyła przesyłki do firmy kurierskiej a w opisie produktu pisze 1-2 dni robocze
Założyć dyskusję. Wtedy, w razie czego, pomoże pracownik Allegro.
Tak jak napisał Vryko, najlepiej wyjaśnij to ze sprzedawcą w Dyskusji, a jeśli okaże się, że sprzedawca nie może wysłać towaru, zażądaj zwrotu wpłaty. W Dyskusji sprzedawca ma 24 godziny na wyjaśnienia, a w razie konieczności pomaga w niej kupującemu pracownik Allegro;
jak mogę założyć dyskusje gdy produkt zakupiłem bez konta i mam tylko nr zamówienia i to co przychodzi na maila
Nie kupuj bez konta, bo to większe problemy i o tym, że kupiłeś bez konta trzeba było napisać od razu. Kontaktuj się z Allegro i poproś o pomoc w sprawie zwrotu wpłaty; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Ja zawsze mówię, tam gdzie kupujemy cokolwiek, zakładajmy konto, same gwarancje potem można tam znaleźć, lepiej nie używać, a wiedzieć, że się ma 🙂
@Client:82968249 rejestracja konta to podstawa, na szczęście można zrobić to po zakupie bez rejestracji przez Allegro, pamiętaj na przyszłość 🙂