Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Prawie dwa lata temu zakupiłam telefon, który niedawno przestał działać. Z racji, że okres gwarancyjny jeszcze nie upłynął postanowiłam podjąć próbę kontaktu ze sprzedającym, jednak okazało się, że jego konto na Allegro zostało zamknięte i nie ma z nim innej drogi kontaktu. Proszę o informację, co mogę w takiej sytuacji zrobić.
Skoro okres gwarancyjny jeszcze nie upłynął to zgłoś reklamację bezpośrednio do gwaranta produktu wskazanego w karcie gwarancyjnej. Sprzedawca tutaj nie jest ci do niczego potrzebny.
@beta0066 W takiej sytuacji poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Jeżeli Allegro ma jeszcze jakiś wpływ na sprzedawcę (być może sprzedaje z innych kont), pomogą Ci. Jeśli nie ma żadnego wpływu i sprzedawcy nie ma już na Allegro, zgłoś się do najbliższego rzecznika konsumentów, pomagają bezpłatnie.
Reklamację zawsze lepiej składać z obowiązkowej, dwuletniej rękojmi bezpośrednio u sprzedawcy, który odpowiada za towar w tym czasie. Wszelkie reklamacje z gwarancji są zazwyczaj mniej korzystne dla kupującego, ponieważ jej warunki są kształtowane dowolnie przez gwaranta, a przepisy dotyczące rękojmi określa Ustawa.