Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie, otrzymałem uszkodzony produkt. Sprzedawca przeprosił i polecił odesłanie towaru wraz z opisem wady. Niestety, z racji tego, że rzadko zgłaszam reklamacje, popełniłem błąd i najpierw wysłałem paczkę sprzedawcy, a dopiero później wybrałem opcję zwrotu. Dodam tylko, że sklep niezbyt się kwapi do rozpatrzenia tej reklamacji. Jak można rozwiązać taką sytuację? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Zwrot to zwrot, reklamacja to reklamacja, to nie jest to samo. Prawnie kupujący przy reklamacji właśnie powinien na swój koszt odesłać, a po uznaniu sprzedawca ten koszt zwraca. Darmowe zwroty postały jak nazwa głosi do zwrotów. Chociaż fakt, że z racji darmowości są często do reklamacji wykorzystywane. Załóż dyskusję. Jak masz jakieś potwierdzenie zgłoszenia problemu to dołącz zrzut np z tej wiadomości co Ci kazali odesłać. Dołącz numer przesyłki czy tam zrzut ze śledzenia, żeby było wiadomo, że odebrał. Przeważnie dyskusje pomagają, bo nie rozwiązana psuje jakość sprzedaży i potem gorsza sprzedaż. Według prawa czas na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni. Jeśli w tym czasie jej nie rozpatrzy to uznaje się ją za uznaną.
Odesłałem paczkę na swój koszt i mam korespondencję, gdzie sprzedawca niejako potwierdza, że towar do nich dotarł. Po prostu martwi mnie to, że mogłem mocno namieszać wysyłając im paczkę, tak jak mi polecił, a dopiero później zgłosiłem zwrot, którego już nie mogę wykonać, bo towar u nich jest. No nic, nauczka na przyszłość. Odczekam jeszcze trochę i rozpocznę dyskusję. Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!
@ABoone ważne jest z jakiego tytułu złożyłaś reklamację , sprzedawcy zwykle podsyłają formularz gwarancyjny , a takowa może dlugo potrwać .